קורצקי: קמארה היה אדיר, לא צריך להעיר לו על הטעות

מוחמד עלי קמארה
מוחמד עלי קמארה | דני מרון

בלם הפועל רעננה אמנם כבש שער עצמי ו"בישל" לסילבסטר בהפסד 2:0 לבית"ר ירושלים, אך מאמנו תמך: "הוא יחזיר לנו, הוא שחקן ברמה גבוהה". ניסיון להכשיר את ויסקארה לפתיחת הפלייאוף התחתון

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל רעננה מההפסד אתמול לבית"ר ירושלים (2:0), לאחר עליונות ברורה בשלבים נרחבים של המשחק. שחקני הפועל רעננה ירדו לחדר ההלבשה ובדרכם קיבלו מחמאות גדולות משחקני בית"ר ירושלים. אחד השחקנים סיפר הבוקר: "רצינו מאוד לנצח, הייתה אפשרות לעבור בטבלה את מכבי חיפה, מה שהיה מוסיף ביטחון בהכנות להמשך הפליאוף התחתון ובעיקר למשחק חצי גמר הגביע".

אחד השחקנים הבולטים במשחק היה הבלם מוחמד עלי קמארה, ששער עצמי שכבש בדקה ה-45 וטעות נוספת שלו בדקה האחרונה הביאו את רוב השחקנים בקבוצה לעודד אותו על מה שהיה. המאמן מנחם קורצקי אף הבהיר: "עלי קמארה עשה משחק אדיר, בלם באיכות גבוהה מאוד. הגול הראשון העצמי זה דבר שקורה במשחק והגול השני בא לאחר טעות שעשה ולא צריך להעיר לו על זה כי הוא יודע בדיוק. בהמשך הוא יחזיר לקבוצה".

עוד אמר קורצקי: "יש לנו סוג של סימפטום החמצות שאנחנו לא מצליחים להפטר ממנו. לא אני האיש לקבל מחמאות לאחר הפסד ולמרות השיפור ביכולת צריך לעצור את ההפסדים, כי מצפה לנו פליאוף לחוץ וקשה. המשחק הבא הוא בחוץ נגד מכבי פתח תקווה ואני סומך על השחקנים, אך עלינו להיות להיות זהירים ועם היד על הדופק כי זה לא גמור והדברים תלויים בנו".


קורצקי. יש לו על מי לסמוך במרכז ההגנה (דני מרון)

שני המשחקים הקרובים בחוץ נגד מכבי פ"ת ובבית נגד הפועל עכו הם מול קבוצות שניצחו לאחרונה את הפועל רעננה. בקבוצה מבקשים להכשיר למשחק את השוער מבוליביה גיירמו ויסקארה שלא היה אתמול בסגל בשל פציעה מהמשחק נגד מכבי פתח תקווה. מסתמן כי לקראת המשחק בפתח תקווה יהיו מספר שינויים בהרכב כשעידו לוי ואלי בבייב צפויים לשחק. מעקב מקצועי אחרי מכבי פ"ת יעשה כבר הערב באצטדיון בנתניה, אליו יגיעו שרון מימר ושחקניו למשחק נגד מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי