מסתמן: צחי גיגי יבקש לעזוב את מכבי פ"ת בסיום העונה

צחי גיגי
צחי גיגי | ערן לוף

השוער שלא מרבה לשחק מאוכזב ממעמדו. המכשול: חוזה עד 2021. לוזון וקאניוק התחבקו. לידור כהן צפוי להיות כשיר לרעננה, פסר לאחר הפגרה. בסביבת צעירים לא מבינים מדוע לא נכלל בסגל

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שני) 0:2 למכבי תל אביב. למרות הרצון להוות יריב שקול לצהובים, כבר מהדקה הראשונה המארחת שלטה בצורה מוחלטת במגרש וגם שחקנים בפ"ת הודו בסיום כי מדובר אולי במשחק הגרוע ביותר של הקבוצה העונה. "עשינו המון טעויות במשחק הזה" אמר גורם בכיר במועדון. "צריך להגיד את האמת: יצאנו בנס, כי מכבי הייתה צריכה לנצח במשחק הזה גם 0:4. הם לא היו ביום גדול מדי".

גידי קאניוק ערך אמש את הופעת הבכורה שלו במדי הצהובים דווקא מול האקסית, כאשר בשבוע שעבר הוגשה כלפיו התביעה במוסד לבוררות. בסיום, סיפרו במועדון על חיבוק בין קאניוק ללוזון ליד מנהרת השחקנים, אך השניים לא שוחחו. בפ"ת קיימת אכזבה מצד רישאר סומא, שביצע אמש פנדל מיותר ובכל אופן, הגינאי, ביחד עם גרגורי טאדה ואליבלטו, לא צפויים להמשיך בשנה הבאה. כרגע, במועדון עדיין לא הגיעו לכלל הסכמה עם רומאריו פירס.

למרות ההחלטה העקרונית שהתקבלה לפני מספר שבועות לתת לצחי גיגי את חולצת השוער הראשון עד תום העונה, אמש מי שזכה לקרדיט בשער היה יוסי גינזבורג, דבר שגרם לפליאה גם בקרב מספר שחקנים. לאור הפיחות במעמדו והאכזבה של השוער מכך, הוא צפוי לבקש לעזוב עם סיום העונה. המכשול: החוזה החדש עליו חתם במלאבס עד 2021, כאשר קשה לדעת אם בפ"ת יאפשרו לו לעזוב. יש לציין שבינואר גיששה הקבוצה אצל שוער הפועל ב"ש דודו גורש.


גיגי. מאוכזב ממעמדו (ערן לוף)

שחקן נוסף שלא שיחק אמש והוצא מהסגל הוא לירוי צעירי. בסביבת השחקן לא מבינים מדוע הוא אינו בסגל, שכן לא מדובר על אי הסכמה בין השחקן להנהלה על המשך דרכו. בפ"ת החליטו לחכות ולראות איך הקשר יחזור מפציעתו מבחינת כושר המשחק, אך מו"מ כלל לא נפתח בין הצדדים ועל כן לא מדובר על סירוב של השחקן לחתום על חוזה חדש. בכל אופן ולאור ההתרחשויות, לא מן הנמנע שהקשר לא ירצה להמשיך במועדון בכל אופן.

כפי שכבר פרסמנו, בפ"ת החליטו על שילובם של השחקנים הצעירים בתקופה שנשארה עד תום העונה, כשאמש עידן אדהנני ותאי בריבו זכו לדקות משחק לא מעטות, וגם מוחמד סרסור ודניאל בוסי היו חלק מהסגל. "מהיום תראו יותר שחקנים צעירים", הודה מימר. "חלק מהמטרות שלנו גם הן להכין אותם לעונה הבאה. ניתן להם את הדקות שהם צריכים כדי להתקדם קדימה ולהרוויח יותר דקות בעונה הבאה. הם לא ישחקו בגלל שהם צעירים והם לא קיבלו מתנה. מי שיהיה ראוי ישחק".

ומה בגזרת הפצועים? לידור כהן עובר בימים האחרונים טיפולים אצל פיזיולוג הספורט יובל קפיטולניק ובקבוצה מעריכים שיוכל לשחק ביום ראשון מול הפועל רעננה. עומר דנינו ממשיך לקיים אימונים מלאים עם הקבוצה, וכמוהו גם הקפטן נאור פסר, כאשר האחרון צפוי לחזור לסגל לאחר פגרת הנבחרות.


לידור כהן. יחזור מול רעננה (דני מרון)

"אני לא יודע מה קרה לנו. עשינו כמה טעויות ושילמנו עליהן" ניסה להסביר החלוץ גרגורי טאדה את החולשה של קבוצתו אמש. "הם שיחקו בבית שלהם, עם הקהל שלהם ולחצו אותנו וצריך לפרגן להם על כך. המטרה שלנו בתחילת העונה הייתה להגיע לפלייאוף העליון ולא עשינו את זה, אבל אני חושב שכן השתפרנו לאחרונה. גם בשבוע שעבר לא שיחקנו כ"כ טוב אבל לפחות ניצחנו. נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי להראות שהעונה לא נגמרה ואנחנו רוצים לסיים במקום השביעי. אנחנו בפער של כמה נקודות מנתניה ובני יהודה ואיבדנו את המקום בפלייאוף העליון בתחילת השנה. צריך לזכור שאנחנו קבוצה חדשה והחלפנו משהו כמו 12 שחקנים. תאי בריבו? הגיע לו לשחק, והוא נתן כמה דקות טובות שחשובות לו ולמועדון. אני מכיר את השחקן הזה והוא יכול לעזור למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי