אבוקסיס: רוצים להשפיע, יודעים לקחת נקודות במגרשים קשים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה לא חושש מהמפגש הקרוב בטרנר: "היינו מאוד קרובים לנצח את הפועל ב"ש לפני חודשיים. אנחנו מקבלים מחמאות על איך ששיחקנו, אבל אנחנו רוצים גם נקודות"

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה את העונה הסדירה במקום השישי והמשמעות היא שכבר ביום ראשון יגיעו יוסי אבוקסיס ושחקניו להתארח אצל האלופה והמוליכה הפועל באר שבע באצטדיון "טרנר". הזהובים איבדו מעט גובה אחרי ההפסד הביתי למכבי נתניה במחזור האחרון, כעת הם מרוחקים 12 נקודות מהמקום הרביעי שסומן כמטרה בשבועות האחרונים.

"אנחנו מתחילים את הפלייאוף במשחק חוץ, במגרש הכי קשה שיש בליגת העל בשנים האחרונות", אמר יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "מצד שני זה אתגר מאוד מאוד גדול. אנחנו מגיעים אחרי האכזבה שהייתה לנו בשני המשחקים האחרונים, שבהם היינו טובים יותר מהיריבות, אבל לקחנו רק נקודה אחת. אלה היו שני משחקים מצויינים שלנו, אבל בכדורגל צריך לדעת לנצל מצבים ואני מקווה שכשנגיע לבאר שבע ונגיע למצבים, כן נכבוש".

עוד אמר אבוקסיס על משחק ההתקפה: "הגענו ל-35 מצבי הבקעה וכבשנו רק פעמיים, זה נתון מדהים להגיע לכל כך הרבה מצבים. זה מראה שאנחנו משחקים טוב, אבל צריכים לדעת לנצל מצבים, כי בסופו של דבר זוכרים את התוצאה. אנחנו מקבלים מחמאות על איך ששיחקנו, אבל הטבלה לא זזה, הניקוד לא זז. רוצים להישאר עם נקודות, לא רק עם מחמאות. בפלייאוף העליון יש קבוצות חזקות, אבל הוכחנו שאנחנו יודעים לקחת נקודות, גם במגרשים קשים".


אבוקסיס. זוכר את הביקור האחרון שלו בטרנר לטובה (דני מרון)

על כך שבאר שבע לא נוצחה בטרנר בליגה מאז פתיחת האצטדיון: "עד עכשיו כולם רק מדברים על לבוא לטרנר ולעשות היסטוריה. כנראה שזה לא מספיק וצריך לא רק לדבר, אלא גם לעשות. במשחק הקודם שלנו שם, לפני חודשיים בערך, היינו מאוד קרובים. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל סיימנו ב-0:0 ואני חושב שהמשחק ההוא נותן לנו אמונה שזה כן אפשרי, אבל צריך לעשות את זה במעשים ולא בדיבורים. זה אתגר מאוד מאוד גדול, לשחק מול קבוצה שכמעט שלוש שנים לא הפסידה בבית".

החשש לסיים את העונה בצורה קצת פחות טובה: "שום דבר לא ישאיר טעם רע מהעונה הזו. יש מעלינו קבוצות טובות, עם תקציבים פי כמה וכמה יותר גדולים משלנו. בסופו של דבר, בכדורגל זוכרים את הסוף, אבל שום דבר לא ימנע את העונה הגדולה שלנו. אבל כמו שאמרתי לשחקנים, זה לא מספק ואנחנו רוצים להיות פקטור וקבוצה משפיעה בפלייאוף העליון ולא שאנשים יחשבו שאין לנו על מה לשחק בטבלה. אנחנו נבוא בכל משחק, כדי לעשות את המקסימום. זה יהיה קשה, אבל תיראו קבוצה שעובדת ורצה עד המשחק האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי