תורג'מן: להישאר בליגה עם בום בום בום זאת לא המטרה

תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד הצהיר כוונות לקראת בני סכנין (שבת 18:00, ספורט3) ולקראת הפלייאוף העליון: "צריך לבנות משהו ב-DNA של המועדון". על ה-1:0 להפועל חיפה: "לא הגיע לנו להפסיד". אלקה פצוע ולא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין בעוד יומיים (שבת 18:00, ספורט3), שיפתח את הפלייאוף התחתון. כשבמוקד תשומת הלב נמצאת תוכנית ההתרחקות של עמיר תורג'מן מהתחתית וההישארות בליגת העל. עוד קודם לכן, הקבוצה קיבלה אתמול חדשות רעות כשהתבשרה שבלסינג אלקה פצוע ולא יהיה בסגל.

תורג'מן התייחס לעונה הסדירה כשאמר: "אם הייתם שואלים אותי אחרי הסיבוב הראשון, אז היינו מינוס ארבע נקודות מתחת לקו האדום, הייתי אומר שאם נהיה ארבע נקודות מעל לקו האדום בסיום העונה הסדירה אני אהיה מרוצה. מבחינתי אנחנו במקום טוב עם שחקנים טובים וקבוצה שהתגבשה, בטוח שבדרך דברים יכולים יותר להסתדר וגם להפך.

"עשינו את הדברים נכון לאורך כל הסיבוב השני", אמר מאמן אשדוד, "ולראיה אספנו ארבע עשרה נקודות עם כמה נקודות שהתפספסו לנו בסוף. את הסיבוב השני אנחנו מסכמים כטוב מאוד פרט לדקה ה-93 במשחק האחרון, אבל גם מודעים לזה שלמרות זה שאנחנו קבוצה חזקה מה שייקבע הוא איך אנחנו נעמוד מנטלית ולא רק מבחינת הכדורגל, ואם נהייה שם עד הסוף".

ההפסד הדרמטי להפועל חיפה: "הפסד כואב מאוד, בייחוד לאור זה שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק. הפועל חיפה כמעט לא הגיעו לשער. ניתחנו את הדקה המשמעותית של המשחק, זה יכול לקרות וזה מאוד מבאס ומאכזב. מצד שני, התקדמנו קדימה ואנחנו מאוד מרוצים מהדרך ומהעבודה, חבל שהנקודה התפספסה לנו אבל בסופו של דבר הרגשנו שאנחנו קבוצה. גם במשחקים הבאים אנחנו צריכים לבוא ולתת הכל גם בדקה ה-93 ולא להשאיר את הדקה הזאת באוויר".

שחקני אשדוד לאחר ההפסד בתוספת הזמן.
שחקני אשדוד לאחר ההפסד בתוספת הזמן. "אסור להשאיר את הדקה הזאת באוויר" (ערן לוף)

המשחק נגד סכנין: "סכנין קבוצה מאוד טובה, איכותית עם המון שחקנים איכותיים בחלק הקדמי, קבוצה שעשתה באמת שיפור טוב. אנחנו כבר הוכחנו שביכולתנו לשחק מול קבוצה ולהיות שווים לכל קבוצה, נגיע מוכנים למשחק ונצטרך לבוא ולהיות שם עד הסוף. בסופו של דבר סכנין עשו את שלהם השנה ואנחנו צריכים לעשות את שלנו עד הסוף".

הפציעות: "חסרים לנו שחקנים אבל זה לא אומר שום דבר, מי שחסר יצטרך לחזור בהמשך. אנחנו קבוצה מאוד טובה עם שחקנים איכותיים שיכולים לעלות מהספסל, אני חושב שהסגל שלי טוב מאוד. למרות החיסורים אנחנו נגיע מוכנים והראנו את זה בשבועות האחרונים, נצטרך להראות את זה גם במשחק הזה שהוא לא פחות חשוב וקשה משני המשחקים האחרונים שהיו לנו".

אוהדי מ.ס. אשדוד.
אוהדי מ.ס. אשדוד. "פעם היו אלפים שמגיעים, אבל זה יחסי תן וקח" (דני מרון)

הקהל המועט במשחקים: "אני חושב שבסופו של דבר כל קבוצה צריכה את הקהל שלה, בטח אשדוד שפעם הייתה ידועה בקהל גדול ואני יודע את זה כי הייתי פה. פעם היו פה אלפים שמגיעים, בטח במאבקים כאלה, ומדובר בקבוצה שרוצה לשחק רוצה להתקדם ועושה דברים לא רעים בכלל. אבל אני גם מודע לכל העניינים שהיו פה בעבר, וכשאנחנו אוספים אותם ומתקדמים איתם לאט לאט אנחנו צריכים את הקהל בטח במשחקי הבית אבל במשחקי החוץ. בסופו של דבר זה יחסי תן וקח, ככל שאנחנו ניתן יותר ונהייה שם גם במשחק וגם בתוצאות אני בטוח שיגיעו יותר. במשחקי הבית אנחנו נצטרך אותם, בטח למשחקים המכריעים".

המטרות בפלייאוף התחתון: "המטרה ברורה – קודם כל להישאר בליגה. המטרה הראשונה היא לאסוף כמה שיותר נקודות ולאחר מכן להתקדם במעלה הטבלה אם אפשר. להשאיר את הקבוצה בליגה זה המאסט שלנו אבל גם להמשיך להתקדם תוך כדי תוצאות זה משהו שאנחנו רוצים לייצר במועדון הזה. עברנו תהליך בארבעה-חמישה חודשים האחרונים. המטרה היא לא להישאר בליגה רק מבום בום בום אלא לבנות משהו שהוא ב-DNA של המועדון שהופך את הקבוצה הזאת להרבה יותר טובה. המטרה הייתה ונשארה להישאר בליגה אבל עם כדורגל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי