המנהלת אישרה את אצטדיון דוחא לאירוח משחקים

אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא | האתר הרשמי

אחרי אישור המשטרה, גם מנהלת הליגות לכדורגל אישרה את השימוש בדוחא למשחק של בני סכנין נגד מ.ס. אשדוד בשבת (18:00, ספורט 3). עותמאן ומוגרבי יחזרו להרכב, חלאיילה צפוי לפתוח במקום מרשיץ' המורח

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את הכנותיה למשחק מול מועדון ספורט אשדוד מחר (שבת 18:00, ספורט3), אבל מה שבעיקר מעניין את ראשי הקבוצה זה האישור הרשמי של אצטדיון דוחא. לאחר שנערכו עבודות במשך כל הלילה בשל דרישת המנהלת שיהיה מותאם ללא פחות מ-5,000 צופים, התקבל האישור המיוחל.

הבוקר הגיעו שוב נציגי המשטרה והמנהלת לבדיקה נוספת והמשטרה אישרה את המגרש למשחק כבר באופן מיידי. לאחר תקופה ארוכה בה סכנין אירחה את משחקי הבית שלה בעכו, היא המתינה להודעה הרשמית של מנהלת הליגות שפרסמה לפני שעה קלה כי אצטדיון דוחא אושר לשימוש וייפתח כבר בשבת הקרובה.

מבחינה מקצועית ממשיכה הקבוצה את הכנותיה כאשר טל בנין יקבל בחזרה את המגן עלי עותמאן והחלוץ פיראס מוגרבי שלא שיחקו מול באר שבע בגלל צהובים. מי שייעדר במשחק הקרוב הוא אנטוניו מרשיץ', שהורחק בשבת. חאלד חלאיילה מועמד לחזור להרכב על חשבונו. שחקני הקבוצה הופתעו מכך שבנין בחר שלא לערוך אסיפה בתחילת השבוע ואמרו: "הוא עשה לנו שיחה בשבוע שעבר אבל זה לא שינה כלום אצלו".

אצטדיון דוחא. סכנין תחזור לארח בביתה? (האתר הרשמי)אצטדיון דוחא. סכנין תחזור לארח בביתה? (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי