אבוקסיס צפוי לפתוח עם מערך הגנתי מול הפועל ב"ש

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה יעלה עם חמישה שחקני הגנה נגד האלופה (ראשון, 20:00, ספורט1), אליאל פרץ יעלה בקישור. פיניש: "הלוואי שנהיה הראשונים לעשות היסטוריה ולנצח אותם בטרנר"

(גודל טקסט)

בני יהודה תחל מחר (ראשון, 20:00, ספורט1) את משחקי הפלייאוף העליון, במשחק חוץ קשה מאוד נגד הפועל באר שבע בטרנר. ההפסד לנתניה במחזור הקודם, הרחיק את הזהובים מרחק של 12 נקודות מהמקום הרביעי, והוציא מעט מהרוח במפרשים.

המאמן יוסי אבוקסיס תרגל מספר מערכים לקראת המשחק, ונראה שהוא מתלבט בין ארבעה או חמישה שחקני הגנה. בסופו של דבר נראה כי אבוקסיס יעדיף, כהרגלו מול הגדולות, מערך מעובה עם חמישה בהגנה, כשאיציק עזוז יצטרף לעאיד חבשי ופז בן ארי. אבוקסיס גם צפוי לפתוח עם אליאל פרץ בקישור, בהרכב דומה לזה שפתח במשחק האחרון של הזהובים בטרנר, אז חילצו תיקו מאופס. מי שלא יקחו חלק במשחק הם רועי גורדנה ודן מורי המוצהבים.

"כבר הצלחנו לעצור את הפועל ב"ש השנה. עשינו משחק טוב בטרנר ואני מאמין שאפשר לעשות שוב פעם תוצאה טובה". אמר הקשר סתיו פיניש לקראת המשחק. "צריכים לבוא מרוכזים לאורך כל ה-90 דקות. באר שבע זו קבוצה שאי אפשר לטעות מולה אפילו לחצי שנייה. צריכים לבוא ולעשות את העבודה".

על כך שמול הגדולות לבני יהודה יותר קל לשחק: "אני לא חושב שיש משחק קל, לא בליגה הרגילה ובטח לא בפלייאוף. הקבוצות שם הרבה יותר חזקות, מכבי, ב"ש בית"ר. אנחנו נתכונן לכל משחק בפני עצמו ונעמוד טוב, נבוא מוכנים והכי חשוב להיות מרוכזים כי חצי שנייה של חוסר ריכוז במשחקים כאלה יכול לעלות לך בהפסד. צריכים לבוא מוכנים".

אבוקסיס. מכין מערך הגנתי (עדי אבישי)
אבוקסיס. מכין מערך הגנתי (עדי אבישי)

פיניש נשאל האם בני יהודה יכולה להיות הראשונה שתנצח בליגה בטרנר והשיב: "אני באמת מקווה שזה יקרה, הלוואי שזה יקרה שאנחנו נהיה הראשונים לנצח את ב"ש בטרנר. לעשות שם היסטוריה זה יהיה דבר מדהים, אבל אנחנו צריכים לעבוד מאוד מאוד קשה בשביל זה".

על ריבוי הכיבושים של הקבוצה בדקות הסיום: "בדקות האחרונות אני חושב שזה נובע מכך שהשחקנים פה, יש לנו אופי מיוחד. כשאנחנו בפיגור אנחנו עוד יותר רוצים להשיג את השער, את השוויון ואת הניצחון. יש לנו אופי מאוד מאוד חזק וזה מה שמייחד אותנו השנה".

סתיו פיניש. רוצה לעשות היסטוריה (אריאל שלום)
סתיו פיניש. רוצה לעשות היסטוריה (אריאל שלום)

"אין לי בעיה להפסיד נקודות בדרך ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים. בסופו של דבר לאורך זמן צריך להכניס את הכדור לתוך השער, זו המטרה. אני מקווה שכבר נגד ב"ש, למרות שזה משחק סופר קשה, ננסה להביא תוצאה הרבה יותר טובה ממה שעשינו בשני המשחקים האחרונים. אין לנו שום חשש מהפלייאוף העליון. ההפך, צריך לקחת את זה למקומות טובים. להציג כדורגל יותר טוב ממה שהצגנו ברוב העונה, כי יש הרבה משחקים מלהיבים, הרבה קהל. המשחקים מסוקרים הרבה יותר. אנחנו צריכים לקחת את זה למקום טוב, לעשות תוצאות טובות וליהנות מהדרך".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, איציק עזוז, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, אליאל פרץ, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי