דגו: אשקלון לא תרד, תורג'מן: נצטרך להיות 'רעים'

דגו
דגו | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון שומר על אופטימיות אחרי ה-1:1 בק"ש: "אם היינו מפסידים זה היה סיוט". מאמן אשדוד מפנים את הבעיה אחרי ה-2:1 בסכנין: "הפער רק 3 נקודות"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון סיימה הערב (שבת) ב-1:1 בחוץ מול קריית שמונה והשיגה נקודה יקרה להמשך מאבקי התחתית. שובל גוזלן עלה מהספסל במחצית השנייה וכבש בנגיחה בדקה ה-85. מירקו אורמוש ניצל טעות קשה של מהדי זועבי בדקה ה-89 וקבע חלוקת נקודות דרמטית.


חיים סילבס
אמר בסיום: "חבל מאוד שלא ניצחנו. ככל שחלפו הדקות המשחק הלך לכיוון שלנו וזה לא קל להחזיק קבוצה בימים כאלה. המחצית הראשונה הייתה מאכזבת ובמחצית השניה היינו יותר טובים, אבל הראש במשחק הגביע בעוד שבועיים. ניסיתי להכין את הקבוצה כראוי לאשקלון ולבטא את היתרונות שלנו וזה פחות עבד. אנחנו רוצים לשחק טוב ולנצח בכל משחק, אך קשה להגיע ממוקדים כאשר המשחק לא קובע כלום. לא היה הרבה קהל אבל נמשיך לעבוד על ה-DNA שלנו".

מסאי דגו סיכם: "אם היינו מפסידים את המשחק הזה, זה היה סיוט. לא הגיע לנו להפסיד וחבל שספגנו ממצב נייח כי עבדנו על זה כל השבוע וזה היה הורג אותנו. אנחנו לא נרד ליגה כי לא מגיע לנו. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו והכול תלוי בנו. החלק ההתקפי? יש לנו תקופה של חוסר מזל ויש פגרה שנוכל לעבוד על זה. כולם יודעים שטל איילה הוא שחקן קריטי עבור אשקלון, אבל אנחנו צריכים להיזהר עם החזרה שלו וכעת יש לנו פגרה להחזיר אותו".

טל בנין. התקרב לחוף מבטחים (מאור אלקסלסי)
טל בנין. התקרב לחוף מבטחים (מאור אלקסלסי)

במשחק נוסף, בני סכנין ניצחה 1:2 את מכבי אשדוד והבטיחה כמעט באופן סופי את הישארותה עונה נוספת בליגת העל. הדרומיים הסתבכו והם רחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

מאמן אשדוד, עמיר תורג'מן: "אני יוצא מאוכזב כי היינו טובים במחצית השנייה והגענו להמון מצבים ולא הצלחנו לכבוש את שער השוויון. שיטת שלושת הבלמים עבדה לפני מספר משחקים וזאת לא הסיבה להפסד שלנו. אני מעודד מההשקעה של השחקנים ונצטרך להיות יותר רעים אחרי הפגרה כי הפער הוא רק שלוש נקודות".

מאמן סכנין, טל בנין: "היו לנו 20 דקות ראשונות מצוינות והיה רצון לנצח את המשחק. קנדיל ומוגרבי ראויים להיות בנבחרת, כולם רואים את זה. התחלנו דרך חדשה ואנחנו משחקים מול קבוצות שיש להן הרבה מה להפסיד וזאת בעיה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי