צפו בתקציר: צמד ובישול לאבוחצירה, רעננה ניצחה בדרך לעוד עונה בליגה

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | דני מרון

החלוץ כבש (26 בפנדל, 69) וסידר את השלישי לארשיד (90) ב-1:3 על מכבי פ"ת. שער יתרון מוקדם של לידור כהן. קורצקי ושחקניו פתחו פער תשע נקודות מהקו האדום. קורצקי: "שווים יותר מהישארות", מימר: "חוסר אונים"

(גודל טקסט)
אפשר להגיד מזל טוב להפועל רעננה? הקבוצה של מנחם קורצקי פתחה את הפלייאוף התחתון עם 1:3 בחוץ על מכבי פתח תקווה, פתחה פער תשע נקודות מהקו האדום והיא קרובה מאוד להבטיח את ההישארות בליגת העל. שבועיים לאחר שהפסידו במושבה 3:2, הוכיחו קורצקי ושחקניו שבפלייאוף העליון, מי שרוצה יותר וצריכה יותר, גם לוקחת.


שרון מימר הפתיע כשעלה ללא מנור סולומון, אבל לידור כהן ניצל טעות כפולה של מוחמד עלי קמארה והשוער שלו גיירמו ויסקארה וגלגל פנימה מול שער חשוף אחרי שבע דקות. שער שמיני העונה לכהן, שכבש גם לפני שבועיים מול רעננה. אלא שהאורחים היו טובים יותר ואיזנו בדקה ה-26. יוסי גינזבורג, שפתח על חשבון צחי גיגי שלא עבר מבחן כשירות, ביצע עבירה ברחבה ושמעון אבוחצירה דייק מהנקודה.


רעננה תקפה ותקפה במחצית השנייה. עמנואל אמובלה החמיץ פעמיים, אבוחצירה מצא את עמוד השער מול רשת חשופה, אבל תיקן את עצמו כשהשלים צמד בדקה ה-69. תשעה שערים לחלוץ הנהדר, אולי הגורם המשפיע ביותר בדרך להישרדות של רעננה. אבוחצירה קינח בבישול למחליף כארם ארשיד, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90. בעקבות ההפסד, נותרה פתח תקווה במקום השמיני כשהיא בשוויון נקודות (33) עם ק"ש וסכנין.


מנחם קורצקי (דני מרון)
מנחם קורצקי (דני מרון)


מנחם קורצקי סיכם: "לא הגיע לנו להפסיד במשחק הקודם נגדם. עשינו משחק מצוין והפסדנו. היום החזרנו והניצחון הזה מאוד חשוב. אני שמח בשביל המועדון והשחקנים. במשחקים כאלה, כשקבוצה אחת נלחמת על החיים שלה והקבוצה השנייה גמרה את העונה, לרצון ולניראות יש הרבה משמעות. מבחינת יכולת נטו, אנחנו מציגים כדורגל פנטסטי, גם כשהפסדנו בשני המשחקים האחרונים. אנחנו שווים יותר מהישארות בליגה ואני מקווה שעם הבריחה הזאת מהתחתית נתרגם את זה לתוצאות".

שרון מימר: "פתחנו טוב ורעננה חזרו למשחק. ב-30 הדקות האחרונות נראינו קטסטרופה ואיבדנו שליטה. רעננה ניצחה בצדק. לא חושב שזה חוסר רצון אלא חוסר אונים. הקבוצה לא צריכה להתבטל ולהיראות כמו שנראינו. אני אחראי ואני אתקן את זה. הספסול של מנור? אנחנו עושים רוטציות ונותנים לשחקנים ששיחקו פחות דקות משחק לשחק".



יוסי בניון (עדי אבישי)
יוסי בניון (עדי אבישי)


הרכב מכבי פ"ת: יוסי גינזבורג, אורי מגבו, ז'והאן מרסיאל (עידן אדהנני, 65), תומאש סיבוק, עודד אלקיים, רומאריו פירס, יניב בריק (עדן שרם, 80), יוסי בניון, אליבלטו (מנור סולומון, 57), לידור כהן, תאי בריבו.


הרכב הפועל רעננה
: גיירמו ויסקארה, עדי נמני מוחמד עלי קמארה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אור דסה (בן והבה, 45), נמניה ניקוליץ' (רועי שוקרני, 54), מוחמד כליבאת, רועי זיקרי (כארם ארשיד, 82), שמעון אבוחצירה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי