אבוקסיס: רוצים שנכבד את המקצוע? שיהיה שיפוט הוגן

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה יצא במתקפה חריפה נגד השופט גל לייבוביץ': "קל לשרוק נגד הקטנות בפלייאוף העליון". בכר: "יש שיפור מהמשחקים הקודמים, חשוב שלא ספגנו משחק נוסף". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע שרדה עוד מותחן, גברה 0:1 על בני יהודה והבטיחה לעצמה להגיע למשחק העונה מול בית"ר ירושלים מהמקום הראשון. ג'ון אוגו נגח פנימה בדקה ה-31 וקבע ניצחון שלישי ברציפות על האפס לברק בכר, שהגיע ל-99 ניצחונות כמאמן האלופה ב-149 משחקים בכל המסגרות. ב"ש החמיצה, אבל גם האורחת מהמקום השישי הייתה קרובה לשוויון וגם זעמה על החלטת שיפוט של גל לייבוביץ' שלא העניק לה כדור חופשי מסוכן מחוץ לרחבה בתוספת הזמן.


ברק בכר
: "בסך הכל היה משחק טוב. גם במחצית השנייה, לא ירדנו אחורה, המשכנו והגענו להמון מצבים, אבל לא היה חסר שנספוג ונלך הביתה בלי הנקודות. היה משחק טוב, אגרסיביות לחץ, מצבים טובים ויש שיפור מהמשחקים הקודמים. נכון שבני יהודה כמעט והשוו, אבל היינו צריכים להבקיע לפני כן את השני והשלישי. למזלנו הקלישאה לא עבדה וניצחנו 0:1. חשוב שלא ספגנו משחק נוסף, ההגנה מתייצבת ויש הרבה דברים טובים".


היריבה העיקשת
: "היה ברור שיהיה פלייאוף צמוד וקשה, אבל אנחנו לא מסתכלים על מה יכריע אותו. יש שבועיים וחצי עד המשחק הבא, שחקנים הולכים לנבחרות וחלק חוזרים מפציעות, כך שאמור להיות לנו סגל יותר גדול עם יותר אפשרויות. ננוח ויש זמן להתכונן למשחק הבא".


אורן ביטון שבישל את שער הניצחון הוסיף: "היה משחק קשה מול קבוצה טובה, אבל עשינו את שלנו וניצחנו. המאמן וכולם נותנים לי את הביטחון שאני צריך, אני מקווה שאני מחזיר על המגרש. החלום של כל שחקן להגיע לנבחרת. אני רק רוצה להמשיך כך. אליפות? כרגע אנחנו חושבים רק על לנצח את המשחק הבא".


ברק בכר. נשם לרווחה (מאיר אבן חיים)
ברק בכר. נשם לרווחה (מאיר אבן חיים)


יוסי אבוקסיס זעם על השיפוט: "אני מנסה להירגע וקשה לי. במשחק כדורגל צריך שיהיה פייר פייט גם מבחינת השיפוט והיום היו שריקות בכיוון אחד. רוצים שנבוא ונכבד, אין לנו על מה לשחק ובאנו כמו גברים. לא יכול להיות שבדקה ה-95, שחקן שלנו רץ, עושים עליו פאול על ה-16 והשופט שורק לסיום. חבל, כי אני רוצה לכבד את המקצוע ולא יכול להיות שלא ישרקו לי מה שצריך. לא רוצה יותר, התעצבנתי, אני בטוח שהשופטים לא עושים הכוונה, אבל יותר קל לשרוק נגד הקטנות בפלייאוף.


"יש שלוש קבוצות שמתמודדות על האליפות, עכשיו כל השריקות יהיו לכיוון שלהן? על זה כעסתי. אמרתי ללייבוביץ' לפני המשחק 'תשפוט מה שאתה רואה, אל תזרמו עם הקהל'. אם הקהל ישפיע, עדיף שלא נבוא למשחקים בפלייאוף. אני אומר את זה בכוונה כי אנחנו בתחילת הפלייאוף העליון. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה וכואב לי בשביל השחקנים ש-90 דקות נתנו את הנשמה ובסוף שריקות כאלה… זה לא מקובל. כואב לי על משחק כזה שלא הבאנו נקודות וקיבלנו שריקות רעות מאוד".


ההחמצות של שחקניו: "זה קורה לנו בשלושת משחקים אחרונים ואני לא יודע איך לפתור את זה. אחנונ מגיעים למצבים ולא כובשים, זה מסתכל וכואב. לבוא למגרש כזה קשה ולהגיע למצבים שהגענו זה המקסימום שקבוצה יכולה להגיע כאן. אני יכול לכעוס על חובר מחויבות וחוסר משמעת, אבל החמצות זה עניין של יום. חבל שאצלנו היום הזה נמשך כבר כמה משחקים. עד הדקה ה-90 השחקנים נתנו את הנשמה ולא ויתרו, כך שאנחנו יוצאים מאוכזבים". 


היכולת של זובאס:
"זובאס הוכיח כל העונה שהוא השוער הטוב ביותר בליגה. הוא נכס בשבילנו ואנחנו רוצים שהוא יישאר איתנו. זה מקצוען, יש בו הכל. הוא השאיר אותנו במשחק וזה לא הספיק. כרגע המטרה להביא נקודות במשחק הבא. אנחנו מחמיצים ומחמיצים ומחמיצים. נירגע מההחמצות ואני מקווה שנחזור מהפגרה מפוקסים מול השער. נקווה שיהיה המשך ליגה טוב כי אם אתם רוצים קבוצות שבאות למשחקים ונותנות את הנשמה גם השריקות צריכות להיות הוגנות ולא לפי למי יש  קהל יותר גדול. זה בא כמה פעמים במשחק וזה מאוד כאב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי