זובאס: אני מקווה לשחק בהפועל באר שבע בעונה הבאה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

שוער בני יהודה סיפר לאחד מחבריו את רצונו הגדול לאחר ה-1:0 בטרנר, בן ביטון הודה: "אולי הסטירה שקיבלתי עם ההשעיה עשתה לי טוב". וגם: הרמז של מיכאל אוחנה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

על רקע יכולתו המצוינת של גיא חיימוב בין קורות שערה של האלופה, היה מפתיע לשמוע את אמיליוס זובאס מתייחס לעתידו הלא רחוק. "אני מקווה לשחק בבאר שבע בעונה הבאה", אמר שוערה הליטאי של בני יהודה לאחד מחבריו בדרכו מחדר ההלבשה בטרנר לאוטובוס שהסיע את קבוצתו לשכונת התקווה.

הצהרת הכוונות של הענק הליטאי נותרה בשלב זה בחלל ריק, בעיקר לנוכח העובדה שבמועדון שזובאס היה רוצה לשחק מתמקדים כרגע במטרה אחרת – זכייה באליפות שלישית ברציפות. אמש (ראשון) זו הייתה גם הפעם השלישית ברציפות שחיימוב מצליח לשמור על רשת נקיה, תוך שהוא מפגין יכולת מרשימה.

חיימוב נזקק בשלהי המשחק לטיפול רפואי וסביב הספסל של ברק בכר התרחשה מיני דרמה שלא נעלמה מעיניהם של חדי העין. דודו גורש, השוער המחליף, אפילו הועמד במצב הכן. איכשהו חיימוב משך עוד כמה דקות, ולקראת סיום המשחק הציל שער בטוח. מיד לאחר ההצלה, נשכבו כמה משחקני הקבוצה על כר הדשא באפיסת כוחות.

אמירתו של יוסי אבוקסיס, המאמן המנוצח, כי "הכישוף של טרנר" השפיע על שחקניו ומנע מהם לחזור לשכונה עם משהו ביד, לא נותרה ללא מענה. "האצטדיון לבד לא ינצח לנו משחקים", אמר בתגובה המאמן המנצח, שסופר כבר 49 משחקים ביתיים ללא הפסד ליגה. "נכון שהקהל דוחף והאצטדיון עושה את שלו, אבל בשורה התחתונה, השחקנים הם אלה שעושים את העבודה".

אמיליוס זובאס. רוצה להגיע לטרנר (דני מרון)
אמיליוס זובאס. רוצה להגיע לטרנר (דני מרון)

יום עבודה מוצלח במשרד נרשם לזכותו של בן ביטון, מי שרק לאחרונה הושעה מפעילות מפני שיצא למסיבת פורים אחרי ההדחה מגביע המדינה. בלי מסכות, ובלי רעשנים ביטון מבסס את מעמדו כמגן הימני הבכיר של הקבוצה, ואולי גם של נבחרת ישראל. "יש רגעים אתה מרגיש שעכשיו צריך לבוא ולתת מעצמך, ואני יכול להעיד על עצמי שאני מרגיש שזה המאני טיים", אמר ביטון במסיבת העיתונאים. "אני כבר מספר שנים כאן, והיום זה הזכיר לי משהו מהשנים הקודמות. פשוט הרגיש לי טוב. ההגנה מתייצבת. אני מרגיש שדברים מתחברים".

ובגילוי לב טיפוסי הוא התייחס לימי הסגריר שעברו עליו: "אני מודה שהיה לי איזשהו חוסר איזון עוד לפני ההשעיה. הייתי בתקופה פחות טובה. לשמחתי זה מאחוריי. עכשיו אני כל כולי למען המועדון. יש לנו מטרה אחת ואני מתרכז רק בה. יכול להיות שהסטירה שקיבלתי עם ההשעיה עשתה לי טוב. יש תקופות פחות טובות לשחקנים. אנחנו רק בני אדם".

ברק בכר (דני מרון)
ברק בכר (דני מרון)

את התייחסותו לזימונו לסגל הנבחרת לקראת משחק הידידות מול רומניה, בחר ביטון לנסח בממלכתיות: "נבחרת זה דבר מדהים בעיניי. זה חלום. כילד הייתי חולם להיות שם. אני הכי מאושר שיש, לא משנה אם זה משחק רשמי, ידידות או אימון. עכשיו אחרי שניצחנו בליגה, אני יכול להגיע לנבחרת בראש מורם ולתת את כל כולי".

מנגד, עוד ערב מתסכל עבר על מיכאל אוחנה ששוב לא נכלל בסגל. ב'סטורי' של הקשר בן ה-22 עלה לפני המשחק צילום המתעד אותו מרים משקולות בחדר הכושר, בתוספת הכיתוב "שום דבר לא ישבור אותי".

צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של מיכאל אוחנה
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי