"חולמים רחוק בגביע ורוצה להפוך את העונה הזאת לבלתי נשכחת"

זיקרי
זיקרי | אריאל שלום

בהפועל רעננה שואפים גבוה לאחר ה-1:3 על מכבי פ"ת, קורצקי: "הקבוצה הזו שווה יותר מאשר מאבק על הישארות בליגה". דסה לא יטוס עם הנבחרת הצעירה למשחק ההכנה בגרמניה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה פער של תשע נקודות מהקו האדום בזכות ה-1:3 אמש (ראשון) בחוץ על מכבי פתח תקווה, הפועל רעננה תחל בהכנות לחצי גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה בעוד כשבועיים. אור דסה, שנפצע, במהלך המשחק, לא יטוס עם הנבחרת הצעירה למשחק ההכנה בגרמניה. גם נמניה ניקוליץ' נפצע ובקבוצה ינסו להכשירו לחצי הגמר.

במועדון החליטו לעסוק בעונה הבאה רק אחרי שיושלמו משימות הגביע ולאחר שהקבוצה תבטיח באופן סופי את ההישארות. "אנחנו חולמים רחוק בגביע ורוצים להפוך את העונה הזאת לדבר שלא ישכחו במועדון", אמר אחד השחקנים.

במקביל, כפי שפרסמנו, אחרי חצי הגמר תתקיים פגישה עם המאמן מנחם קורצקי כדי לחתום על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים. הקבוצה מהשרון מתכוונת לבקש ממכבי תל אביב להמשיך בשאילתו של אור דסה וכבר השלימו עם הפרידה מהחלוץ רועי זיקרי שיעבור להפועל תל אביב.

"הפסדנו לפני שלושה שבועות כאן למכבי פתח תקווה ועכשיו עשינו ניצחון מאוד חשוב", אמר קורצקי בסיום המשחק. "עדיף מבחינתי ניצחון מאשר שתי תוצאות תיקו. ספגנו בפתיחה גול טיפשי וידענו לחזור ולנצח את המשחק. זה היה ניצחון של יכולת ונטו כדורגל טוב. הפועל רעננה שווים יותר מאשר מאבק על ההישארות בליגה".

מנחם קורצקי. יעשה היסטוריה? (דני מרון)
מנחם קורצקי. יעשה היסטוריה? (דני מרון)

מוחמד כליבאת: "פתחנו פער של תשע נקודות מהירידה ואפשר להתחיל להתכונן למשחק חצי גמר גביע המדינה בנחת כי כולנו רצינו מאוד לסיים את המאבק בתחתית".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי