מסתמן: גם אליסון דוס סנטוס לא יישאר במכבי חיפה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | ערן לוף

הירוקים לא מתכוונים להשאיר את הברזילאי אלא אם כן לא ימצאו בלם מחליף. אלאך החליט לא לבצע שינויים בצוות המקצועי ויצא בקרוב לחו"ל כדי לקדם הבאת רכש לעונה הבאה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה כבר אתמול (שלישי) לחופשה עד יום ראשון כאשר חלק מהזרים והישראלים אף עזבו את ישראל לרגל חופשה פרטית. רגע לפני היציאה שוחח המאמן פרד רוטן עם השחקנים וביקש מהם לחזור במלוא הדריכות לקראת החלק האחרון של העונה. "ניצחנו ואנחנו רוצים להמשיך ככה גם לאחר הפגרה", אמר המאמן לשחקנים.

בינתיים גם המנהל הטכני מו אלאך צפוי לצאת לחו"ל ושם ייפגש עם מספר סוכנים בינלאומיים במעקב אחר זרים שיחזקו את הירוקים לקראת העונה הבאה. לאחרונה כבר פנה אלאך לסוכנים גם בארץ וגם בחו"ל והתעניין בשלוש עמדות עיקריות: בלם, קשר אחורי וחלוץ.

כידוע רוב הזרים לא ימשיכו בעונה הבאה כאשר ההתלבטות העיקרית סביב עתידו של המגן ארנסט מאבוקה. כפי שפורסם בספורט1, קאיו וקלאוס כלל לא בתוכניות ואילו תיבדק האופציה להשאיר את הבלם ההולנדי אטיין ריינן שישמש כזר שישי בקבוצה. בכל מקרה ריינן יקבל הזדמנויות נוספות להוכיח את עצמו עד לסיום העונה. בשלב זה נראה כי אליסון דוס סנטוס לא יישאר בקבוצה אלא אם כן חיפה לא תמצא בלם ראוי להחליפו.

בין השאר החליט אלאך גם לא לשנות את הצוות המקצועי הקיים שצפוי להמשיך בעונה הבאה. בין השאר מדובר בצמד מאמני הכושר ערן שאדו ואורי הראל וגם עוזרי המאמן רוב מאס ואיתי מרדכי. כזכור לפני כחודשיים מונה מאמן שוער ארנו ואן זוואם במקומו של ניר דוידוביץ' שחזר לעבוד במחלקת הנוער. במועדון הסבירו כי אלאך רוצה לשמור על יציבות במערכת ולכן אינו מתכנן שינויים לקראת העונה הבאה, אלא אם מישהו מהצוות יבקש בעצמו לעזוב.

אליסון דוס סנטוס. גם הוא בדרך החוצה (ערן לוף)
אליסון דוס סנטוס. גם הוא בדרך החוצה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי