דודו ביטון חזר להתאמן בעכו, צפוי לקבל דקות במשחקים הקרובים

דודו ביטון
דודו ביטון | אתר רשמי

בקבוצה הצפונית הביעו שביעות רצון מחזרתו של החלוץ ומקווים שיוכל ליטול חלק משמעותי במשחקים הקרובים. גם סיסוקו מתאמן עם הקבוצה וטרם הוחלט על עתידו

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

גם האופטימיים שבאנשי הפועל עכו כבר סבורים שהקבוצה למעשה ירדה לליגה הלאומית ורק נס גדול ימנע זאת, אך עדיין רוצים לסיים את העונה בכבוד ובעיקר לקבל החלטה מי מהשחקנים יוכל להוביל את הקבוצה בליגת המשנה בעונה הבאה.


 

בניגוד לרוב הקבוצות שהורידו הילוך באימונים השבוע בגלל פגרת הנבחרת, דווקא המנהל המקצועי של עכו דניאל סטנצ'יו הגביר את האימונים ואף השחקנים ערכו שני אימונים ביום, וזאת כעונש על היכולת החלשה בתבוסה 4:0 למכבי חיפה במשחק האחרון.

הבשורה המשמחת השבוע הייתה חזרתו לאימונים של החלוץ דודו ביטון, ששבר את ידו כבר במשחק הראשון ונעדר כחודשיים מהמגרשים. כעת ביטון חזר לאימונים ובקבוצה מקווים לנצל אותו בשאר המשחקים בפלייאוף התחתון. בעכו מבינים שהחלוץ צפוי לעזוב בעונה הבאה ולא ישחק בליגה השנייה, אך בכל זאת ינסו לשכנעו להישאר בקבוצה.

שחקן נוסף שמתאמן עם הקבוצה הוא הבלם מחמדו סיסוקו. האחרון לא היה בסגל הקבוצה בשבוע שעבר מול מכבי חיפה והיו אף גורמים שקראו לשחררו מיידית, אך בצוות המקצועי טרם גיבשו החלטה סופית בנושא. "ההחלטה לגבי כל שחקן בקבוצה תהיה של המאמן איציק טוויזר ועוזרו דוד מרטן, ולא של אף אחד אחר. אין לנו בלמים יותר טובים ממנו ואין שום סיבה שלא יסיים איתנו את העונה", אמר גורם בעכו.




סיסוקו. איזו החלטה יקבל טוויזר? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי