באישור בית"ר: קונטה טס להיבדק אצל רופא פ.ס.ז'

קונטה
קונטה | דני מרון

לאחר ההחלטה שלא ללכת להליך כירורגי, המגן-בלם הצרפתי של הקבוצה מהבירה המריא למולדתו וייפגש עם ד"ר ממועדון הפאר בנוגע לשיקום והטיפולים בפציעתו. יחמיץ בוודאות את חצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

המגן-בלם של בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה שנפצע בברכו ואובחן אצלו קרע קטן במיניסקוס, המריא היום (שבת) לצרפת כדי להיפגש ביום שני עם דוקטור אריק רולאן, הרופא של מועדון הפאר פריס סן ז'רמן, שייתן לו חוות דעת נוספת על הפציעה. בין השניים יש היכרות מוקדמת מהימים בהם שיחק קונטה בצרפת והוא המריא באישור הנהלת הקבוצה הירושלמית.

הבדיקה עצמה צפויה להיות ביום שני בבוקר, ונכון לעכשיו החליט המגן ביחד עם הצוות הרפואי בבית"ר שלא ללכת להליך כירורגי של ניתוח וההחלמה תתבצע בעזרת שיקום של הברך וטיפולים שעליהם ימליץ דוקטור רולאן. בסביבתו של קונטה, שנפצע במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה, מדברים על היעדרות של 10 ימים לפחות, מה שאומר שיחמיץ בוודאות את חצי גמר הגביע בראשון באפריל וכרגע הוא בספק רב גם למשחק הליגה נגד הפועל באר שבע בטרנר שייערך שלושה ימים לאחר מכן.

שני שחקנים נוספים שיחמיצו בוודאות את חצי הגמר והמשחק בבאר שבע הם דוד קלטינס ומרסל הייסטר, שסובלים מפציעות גם הם. החלוץ איתי שכטר שמחלים מקרע קטן בשריר הירך האחורי, חש הטבה באיזור הפגיעה, אולם הוא עדיין בספק גדול לחצי הגמר. שכטר ניצל את חופשת סוף השבוע, שקיבלו השחקנים והמריא יחד עם יעקב בריהון לביקור בקברות צדיקים באומן. הקבוצה צפויה לשוב להתאמן ביום שני, אז גם יתחילו באופן רשמי ההכנות למשחק חצי הגמר שייערך ביום ראשון הבא נגד הפועל קרית שמונה באצטדיון סמי עופר.


קונטה. מה יגיד הרופא מפ.ס.ז'? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי