רוטן לשחקנים: צריכים לנצח בכל המשחקים ולהחזיר את הכבוד לקהל

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

המאמן ההולנדי ערך אסיפה קצרה לשחקנים, ומתכנן לעבוד על לחץ בחצי המגרש של היריבה. אלאך ייצא להולנד וישוחח עם סוכנים בנוגע להחתמת בלם, קשר אחורי וחלוץ, ומציאת קבוצות חדשות לקאיו וקלאוס

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה ימי חופש חזרה אתמול (ראשון) מכבי חיפה לאימונים והחלה בהכנות לקראת החלק האחרון של העונה. הירוקים לא התאמנו בסגל מלא, ללא שחקני הנבחרות כמו השוער עומרי גלזר, המגן רז מאיר והחלוץ מוחמד עוואד שנמצאים עם הנבחרת הצעירה. גם הקשר גאורגי קוסטדינוב והחלוץ ניקיטה רוקאביצה נמצאים במשחקים בינלאומיים.

המאמן פרד רוטן אסף את שחקניו ובאסיפה קצרה בחדר ההלבשה אמר להם: "אנחנו חוזרים אחרי חופשה ואחרי ניצחון. המטרה שלנו היא לנצח בכל המשחקים עד לסיום העונה, ויש חשיבות רבה למשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד. צריכים להחזיר כבוד לקהל שלנו". בצוות המקצועי מתכוונים לחזק את משחק הלחץ של הקבוצה בחלק המגרש של היריבה, בטענה שזה מה שמאפשר לקבוצות השונות להגיע למצבים קורצים מול ההגנה הירוקה.

בינתיים, המנהל הטכני מו אלאך ייצא השבוע להולנד וייפגש עם מספר סוכנים בכדי לבדוק אפשרויות לצירוף שחקנים זרים לעונה הבאה. המטרות הראשונות של אלאך הן החתמת בלם, קשר אחורי וחלוץ. בנוסף, לא מן הנמנע שההולנדי יבקש מאותם הסוכנים עזרה במציאת קבוצות אחרות לקאיו וקלאוס, שכבר זמן מה אינם נמצאים בתוכניות של הירוקים אבל מחזיקים בחוזה גבוה לעומת שאר השחקנים.


אלאך. יחזור מהולנד עם רכש? (ערן לוף)

שאלה נוספת שעומדת על הפרק היא החתמת שוער, כאשר בשלב זה הירוקים מנסים למצוא שוער ישראלי ובימים האחרונים כבר שוחחו עם נציגיו של אריאל הרוש שטרם קיבל החלטה אם לחזור ולשחק בישראל. גם שמו של בוריס קליימן נמצא על הפרק במידה שלא יחתום על חוזה חדש בבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי