בהתאחדות יפנו לקרויף לגבי תפקיד המנהל המקצועי בנבחרת

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

"ג'ורדי מכיר את הכדורגל הישראלי והאירופי יותר מכל מועמד אחר", אמר גורם בהתאחדות. אנגלידיס מעוניין בצוות זר בעונה הבאה, אך גם קלינגר הוזכר כמועמד להיות חלק מהצוות החדש שייבנה במכבי תל אביב

(גודל טקסט)

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר הבוקר (רביעי) כי תעשה פנייה מקדימה לג'ורדי קרויף, המאמן היוצא של מכבי תל אביב, כדי לבדוק אם הוא מוכן לקבל על עצמו את תפקיד המנהל המקצועי/ספורטיבי בנבחרות ישראל. " אם קרויף ייתן תשובה חיובית נתקדם הלאה", אמר הגורם, "ג'ורדי מכיר את הכדורגל האירופי והישראלי טוב יותר מכול מועמד ישראלי או זר אחר". אתמול (שלישי) נשאל ההולנדי במסע"ת לגבי האפשרות שיתמנה לתפקיד ולא פסל זאת על הסף: "אני לא יודע, כפי שאמרתי אני כרגע מרוכז במכבי תל אביב ומה שיקרה אחר כך, יקרה".

במכבי תל אביב החדשה יצאה אתמול למעשה לדרך וההכנות לקיץ כבר החלו תחת האמרה כי "אין בעולם מאמן או שחקן שהם מעל המועדון". בסביבת המועדון הוסיפו כי "עידן ג'ורדי הסתיים ובמקומו יגיעו מנג'ר ומאמן חדשים ומנג'ר חדש וקריית שלום תנהג בהמשכיות לעוד עונ. היו כאן שמות ואנשים גדולים מקרויף ומכבי תל אביב לא נעצרה מעולם".

המנכ"ל בן מנספורד וג'ק אנגלידיס, יד ימינו של גולדהאר, הם אלה שיעצבו את הפנים החדשות של הצהובים. על פי אנשים בקריית שלום אנגלידיס יפעל להביא מאמן, מנג'ר וצוות אימון אירופי אבל לא מספרד כדי לשנות את החשיבה שהייתה בעידן ג'ורדי קרויף. התוכנית המקצועית היא להביא לפחות 10 שחקנים חדשים לסגל שיהיה בן 25 שחקנים, מהם ארבעה-חמישה זרים, שני ישראלים בכירים ושלושה שחקנים מסגל המושאלים.

בשיחות מחוץ לקריית שלום עם מקורבים לקבוצה ולשחקנים לא כולם " כואבים את עזיבת ההולנדי. "ברור שיש במכבי תל אביב שחקנים שלא קיבלו את הבמה ואת המקום הראוי להם על המגרש ויש להם בטן מלאה על המאמן שהביא אותם", אמרו באותם שיחות. מי ילך ומי יעזוב ? רק צוות האימון יחליט אליו עשוי להצטרף מאמן ישראלי (לאלי גוטמן ורוני לוי שהוזכרו כבר כמועמדים נוסף שמו של ניר קלינגר).


"ברור שיש שחקנים במכבי ת"א שיש להם בטן מלאה על ג'ורדי" (עדי אבישי)

לגבי האמירה של הבעלים מיץ' גולדהאר כי תקציב הקבוצה יקטן בעונה הבאה אמרו במועדון: "למכבי תל אביב יהיה בכל מקרה את התקציב הגבוה ביותר. הקטנתו בשל חוקי הפייר פליי והתנהלות שהחוק קובע. מיץ' אוהב את מכבי וספק אם המהלך יורגש בפועל".

שחקני הקבוצה מנסים להמשיך כרגיל ולהתמקד במשימה שעוד נותרה להם: "כולם רוצים להעניק לג'ורדי את צלחת האליפות בחודש מאי כי אין ראוי ממנו. מעכשיו נוכיח כי אנחנו חבורה של גברים".

 קלינגר. יחזור לקריית שלום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי