בבני סכנין מתלבטים לגבי עתידו של אנטוניו מרשיץ'

מרשיץ'
מרשיץ' | ערן לוף

למרות היכולת הטובה, בקבוצה לא שוכחים את ההרחקה המטופשת מול הפועל ב"ש, האופציה על יובל אבידור תמומש. הפועל ב"ש עדיין לא החזירה תשובה בנוגע לאלקרינאווי

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה באימוניה וגם היום (חמישי) תערוך אימון כפול. בשעות הבוקר ייערך אימון רגיל ובשעות הערב תקיים משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון.

בסכנין כבר פוזלים לעונה הבאה כאשר עד לסיום העונה יעניק המאמן טל בנין הזדמנויות לשחקנים שלא זכו לשחק במשחקים האחרונים כדי לבדוק מי מהם ימשיך בעונה הבאה. הנטייה להשאיר שחקני בית כמו מרון גנטוס, איהאב גנאים, מידו בדראנה ואוסאמה חלאיילה. בנוסף במועדון כבר קיבלו החלטה כי החלוץ יובל אבידור עליו ימשיך עונה נוספת כאשר סכנין תממש את האופציה לגביו.

מי שטרם התקבלה החלטה לגביו הוא הקשר אנטוניו מרשיץ'. האחרון הגיע בחודש ינואר לקבוצה מבני יהודה והרשים במרכז השדה כאשר אף נחשב לשחקן משמעותי בפאזל של בנין, אך בהנהלת המועדון עדיין מתלבטים אם להשאירו לעונה הבאה. במועדון עדיין כועסים על השחקן בעקבות ההרחקה במשחק הליגה מול באר שבע. גורם במועדון התייחס לשחקן ואמר: "הוא שחקן טוב אבל אנחנו עדיין לא בטוחים שהוא יכול לשדרג אותנו. ההרחקה שלו הייתה מיותרת ולא קשורה לכדורגל ואת זה אנחנו לא אוהבים במועדון שלנו. ההחלטה לגביו תהיה בסוף העונה".

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא עמראן אלקרינאווי. כפי שפורסם בספורט1, סכנין פנתה כבר להפועל באר שבע וביקשה להשאיל את השחקן לעונה נוספת אבל הדרומיים טרם חזרו עם תשובה ונראה כי השחקן יפתח את האימונים בבירת הנגב.

אנטוניו מרשיץ'. התלבטות (ערן לוף)
אנטוניו מרשיץ'. התלבטות (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי