בנין לשחקנים: "נחנו שתי שבתות ועכשיו הגיע הזמן לעבוד עד לסיום העונה"

טל בנין
טל בנין | דני מרון

לאחר מנוחה בסוף השבוע חזרו הבוקר שחקני בני סכנין לאימונים והחלו בהכנות לקראת המשחק מול אשקלון. אבידור ופושה ייעדרו מהמשחק. בקבוצה פנו לסוכנים לגבי שחקני רכש

(גודל טקסט)

לאחר מנוחה ארוכה בסוף השבוע חזרו הבוקר (שני) שחקני בני סכנין לאימונים והתחילו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ביום שבת. במועדון רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, במיוחד לאור החזרה לאצטדיון "דוחא" בכדי להשאיר טעם טוב לקהל הביתי לקראת העונה הבאה.

המאמן טל בנין אומנם לא ערך אסיפה לשחקנים, אבל אמר להם בתחילת האימון: "נחנו שתי שבתות ועכשיו הגיע הזמן לעבוד עד לסיום העונה". בנין מתכוון לערוך מספר שינויים במחזורים הקרובים בכדי לתת הזדמנות גם לשחקני הספסל להוכיח את עצמם לקראת העונה הבאה. בסכנין סיפרו כי בשבועיים הקרובים תיערך פגישה ראשונה בין המאמן לראשי הקבוצה לגבי העונה הבאה.

בפן המקצועי, בשבת יחסר בנין את צמד שחקני ההתקפה – יובל אבידור וג'ורדן פושה המושעים. המאמן טרם תרגל הרכב כלשהו, אבל נראה כי עמראן אלקרינאווי ועידן שמש צפויים להחליף את השניים. במקביל, בסכנין כבר פנו למספר סוכנים מחו"ל והחלו בחיפוש אחר זרים, כשבין השאר הכוונה להתחזק קודם כל בבלם נוסף על חשבונו של אברהם פאס שיפרוש בסיום העונה ובמקומו של וונדרסון שיעזוב בקיץ הקרוב.

טרם ברור מי מהישראלים יעזבו, כאשר הנטייה להיפרד מהבלמים סארי פלאח ועלאא אבו סלאח ומהקשר סגס תאמבי. עוד הצהירו במועדון כי פיראס מוגרבי יעזוב את הקבוצה רק לחו"ל, וגם זה במקרה שימצא קבוצה שתשלם את דמי ההעברה עבורו.


פאס. סכנין מחפשת מחליף (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי