קרויף: גולדהאר תמיד עמד מאחוריי ולא היה עצבני גם כשלא הלך

מיץ' גולדהאר וג'ורדי קרויף
מיץ' גולדהאר וג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א סיפר בטורו השבועי ב"טלחראף" על ההחלטה לעזוב: "הבעלים יציב. מיד כשהודעתי בחדר ההלבשה הייתה הרגשה שצריך לזכות באליפות". על עתידו: "אני לא יודע איפה ובאיזה תפקיד אעבוד בהמשך"

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף התייחס היום (שלישי) בטורו השבועי ב"טלחראף" ההולנדי להחלטה לעזוב את מכבי תל אביב בסיום העונה הנוכחית.

"למדתי הרבה, במיוחד כמנהל טכני", כתב מאמן הצהובים. "למדתי הרבה על איך הישראלים עושים את העסקים שלהם, שתמיד צריך לראות את ההזדמנויות שעומדות בפניך. זה היה מרתק לעקוב".

"ראיתי איך איש עסקים בינלאומי גדול כמו מיץ' גולדהאר תפקד כבעל מועדון", סיפר קרויף על יחסיו עם הבעלים. "הוא תמיד יציב ותמיד עמד מאחוריי ולא נעשה עצבני כשזה הלך פחות. בשש השנים האחרונות זכינו בתארים ושיחקנו באירופה מדי שנה, גם בליגת האלופות".

"זה היה נהדר שגם כאשר הכרזנו על ההחלטה שלנו להיפרד אחרי העונה, בחדר ההלבשה דובר על פרידה הולמת עם זכייה באליפות", הוסיף המאמן על התגובות של השחקנים להודעה. "עכשיו אנחנו הולכים על זה בתור קבוצה. אנחנו באמצע המסע, עדיין יש תשעה משחקים ויש לנו הזדמנות. לזכות בתואר יהיה סוף נפלא לזמן נפלא".

קרויף וגולדהאר. יחסים טובים (דני מרון)
קרויף וגולדהאר. יחסים טובים (דני מרון)

על עתידו כתב ההולנדי: "אני לא בטוח מה אני אעשה בהמשך. אני לא כזה שמתכנן את קריירה, אלא רוצה ליהנות ממנה, כפי שהיה לי כאן בתל אביב. אני לא יודע אם זה יקרה כמנהל טכני או מאמן ראשי. אני אוהב למלא את שתי הפונקציות האלה, אז מבחינה זו אני מאפשר לדברים לבוא אליי בצורה רגועה".

"ליהנות מהעבודה שלי זה הערך הכי חשוב. אז אני מבצע את הטוב ביותר. כפי שקרה עם מכבי. היו לנו זמנים טובים וגם רעים, אבל תמיד יצאנו מזה. על ידי עבודה מקצועית של כולם, זה היה בדרך כלל גם מבוצע היטב. גם לא כל כך משנה לי באיזו ארץ אעבוד. תמיד עשיתי את זה ככה ואני אוהב את זה. צריך לראות מה ההצעות ואז להקשיב בזהירות ולנתח במהירות".

ג'ורדי קרויף. לא יודע מה יהיה בהמשך, העיקר ליהנות (מאור אלקסלסי)
ג'ורדי קרויף. לא יודע מה יהיה בהמשך, העיקר ליהנות (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי