מימר מעורב בהכנות לעונה הבאה, אך לא קיבל הודעה שימשיך

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

גורם במכבי פ"ת: "הכל הולך לכיוון שהוא נשאר, אבל יש אי ודאות". לוזון נפגש עם נמני, איך אין הבנות בעניין פירס. נאור פסר ועומר דנינו עשויים לחזור לסגל מול קריית שמונה

(גודל טקסט)

מאמן מכבי פתח תקווה, שרון מימר, עדיין לא חתם על חוזה חדש לעונה הבאה במועדון, אך גורמים בקבוצה סיפרו לספורט1 כי הוא לוקח חלק פעיל בשיחות שהחלו במועדון לאחרונה לגבי העונה הבאה. השיחות כוללות דיבורים על הרכש המסתמן ועל השחקנים שיעזבו. "הכל הולך כאילו לכיוון ששרון ממשיך, אבל כרגע יש אי וודאות מסוימת", אמרו במועדון. למרות זאת וכפי שפרסמנו כבר בשבוע שעבר, גורם בכיר במועדון טוען כי הסיכוי שמימר ימשיך הוא גבוה מ-50 אחוז ונראה שבסופו של דבר, המאמן שהגיע במחזור החמישי, יקבל את הקרדיט גם בעונה הבאה.

ביום שני השבוע, הגיע סוכנו של רומאריו פירס, אבי נמני, למתחם האימונים ונפגש עם אבי לוזון, כאשר כפי שפרסמנו, הקשר דורש חוזה לשנתיים וזוכה להתעניינות מקלוז' הרומנית וממכבי נתניה, בה שיחק בארץ. כרגע הצדדים עדיין לא הגיעו להבנות, אבל השיחות צפויות להימשך בקרוב, כשבמלאבס מאמינים שהקשר ברזילאי ימשיך בקבוצה.

בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק הקרוב מול עירוני קריית שמונה, כאשר מי שעשויים לחזור לסגל הם נאור פסר ועומר דנינו אשר החלימו מפציעות שהשביתו אותם ממשחק רשמי למעלה מחודשיים. גם צחי גיגי כשיר וקיימת התלבטות בינו לבין יוסי גינזבורג. עדן שרם ועידן אדהנני לא התאמנו בצורה סדירה בימים האחרונים, אך צפויים להיות כשירים. "מדברים על זה שאנחנו פייבוריטים כי ק"ש שבורה? גם לנו כבר שבועיים אין על מה לשחק", אמרו במועדון.



פירס. הצדדים עדיין לא הגיעו להבנות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי