הפועל עכו עושה מאמצים להכשיר את סיסוקו למשחק עם רעננה

מחמדו סיסוקו
מחמדו סיסוקו | ערן לוף

הפארסה בשיאה: הבלם הצרפתי הפצוע שכבר הוזמן לשיחת שחרור, עשוי לפתוח בהרכב בשל מצוקת הבלמים. איבה ייעדר. רייכרט, באלה וביטון יקבלו דקות

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו ממשיכה את הכנותיה לקראת המפגש בשבת מול הפועל רעננה, שמוגדר על ידי אנשי המועדון כהזדמנות האחרונה למאבק ההישרדות. הפסד במשחק הזה, יודעים בעכו, יוריד סופית את הקבוצה לליגה הלאומית. עכו תגיע למשחק הזה בהרכב חסר בעיקר במרכז ההגנה. הבלם ינון אליהו פצוע כבר תקופה ארוכה וככל הנראה לא יחזור לשחק העונה. הקשר ברונו איבה נפצע באימון השבוע וייעדר בשבועיים הקרובים.

במועדון מקווים להכשיר את הבלם הצרפתי מחמדו סיסוקו שנפצע במהלך השבוע. סיסוקו, שכבר היה בדרך החוצה מהמועדון, יעבור מספר טיפולים ובעכו מקווים כי יחזור לאימונים ביום שישי ויפתח במשחק. "ההתנהלות סביב סיסוקו מראה את ההתנהלות שלנו העונה. גורמים בכירים במועדון כבר הזמינו אותו לשיחה כדי להגיע עמו לסיכום על פרידה מוקדמת, אבל אז החלו בעיות ופתאום הוא הפך לשחקן הרכב", אמרו במועדון. אם סיסוקו לא יוכל לפתוח נראה כי הבלם הצעיר בר הילל יעלה בהרכב.

בנוסף המאמן איציק טוויזר ועוזרו דויד מרטן עדיין לא החליטו מי יחליף את איבה בקישור ומתלבטים בין דילן דמראווי לבין עמיד מחאג'נה. בן רייכרט יחזור להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה. מי שצפויים לקבל דקות במשחק הם צמד החלוצים אליקו באלה ודודו ביטון. בנוסף בצוות המקצועי ממתינים לשיחות עם ההנהלה לגבי העונה הבאה. "היינו מצפים לדעת לגבי העתיד שלנו, אבל נראה שגם בהנהלה לא יודעים מה יהיה עתיד הקבוצה", אמרו הבוקר בעכו.

"הפגרה עשתה לנו רק טוב", אמר טוויזר לקראת המשחק. "אין ספק שעכשיו אנחנו לא עושים חישובים, באים לתת את הכי טוב שלנו בכל משחק. השחקנים מבינים שהם צריכים לתת את הכי טוב שלהם, יש שחקנים שהעתיד עוד לפניהם וחובת ההוכחה עליהם."


מתלבט לגבי הקישור. טוויזר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי