ברק בכר: המשחק מול מכבי ת"א יהיה יותר קשה

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש אחרי ה-1:3 והגדלת הפער בפסגת הטבלה לארבע נקודות: "אם נחשוב שהכל בסדר ונחגוג, דברים יכולים לקרות. ההפרש לא חשוב". בן זקן: "אם היינו כובשים, היו מדברים אחרת". ראדי: "האמת ברורה" צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר אליפות שלישית ברציפות כשגברה בביתה 1:3 על בית"ר ירושלים ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגת הטבלה שמונה מחזורים לסיום העונה. ניב זריהן החזיר לברק בכר על הקרדיט עם צמד נפלא ובישול לבן שהר. סאבו צימק בפנדל וקבוצתו של בן זקן יכולה רק להצטער על כך שהרבתה להחמיץ ממצבים קורצים. 


ברק בכר המאושר סיכם את הניצחון: "אני מציאותי. זה רק ארבע נקודות הפרש ויש עוד שמונה משחקים עד לסיום העונה. כבר ביום שני יש לנו משחק חוץ קשה. עשינו משחק טוב היום ועבדנו קשה מאוד מול קבוצה מצוינת כמו בית"ר ירושלים. כל ניצחון הוא צעד משמעותי. בפלייאוף הזה קבוצות מנצחות קבוצות פייבוריטיות ודברים יכולים לקראות. יהיה יותר קשה מול מכבי תל אביב מאשר היום".


הפער בפסגה: "זה לא משנה מה הפער כרגע, משנה מה יהיה בסוף העונה. יש לנו עוד דרך ארוכה עד לתואר שאנחנו כל כך רוצים לזכות בו. אם נחגוג ונחשוב שהכל בסדר, הכל יכול להיות. יש לנו משחק לא פחות חשוב ויותר קשה ואנחנו צריכים להתכונן בשיא הרצינות".



שחקני באר שבע חוגגים ניצחון גדול על בית"ר (דני מרון)


בני בן זקן ניתח: "אם היינו מנצלים את המצבים בפתיחת המשחק, אולי היינו מקבלים תוצאה אחרת. אני חושב שמבחינת גישה ולחץ שהפעלנו המשחק היה די טוב. נשארנו בלי הנקודות ונצטרך להיות טובים יותר במשחק הבא".


העייפות: "אני לא חושב שזה הורגש. משחק הגביע נתן לנו אופטימיות. באנו עם הגישה הזו ועם האנרגיות הנכונות, אבל גול כל כך מוקדם גורם לדברים להשתנות והחלטנו להמר קצת יותר. זה הצליח כי שיחקנו טוב ושלטנו, אבל בסוף התוצאת לא לטובתנו ואת זה נצריך לתקן".


ההרכב שפתח: "אם היינו כובשים, היו מדברים אחרת. לכן גם נתנו לשחקנים עוד הזדמנות בחצי השני בלי לשנות, כי הרגשנו שהיינו טובים ושווים שער. אבל השער השלישי כבר הכריע את המשחק ואולי אם היינו מבקיעים את השני, היינו מלחיצים את באר שבע. זה לא קרה, אבל יש לנו דברים טובים לקחת. נתקן את מה שלא עבד".


מירוץ האליפות: "בשני המשחקים האחרונים כאן שיחקנו טוב. תיקו והפסד. אנחנו משחקים כאן בטרנר מול קבוצה טובה מאוד, שנמצאת במקום הראשון, אלופת המדינה בשנתיים האחרונות. אנחנו מגיעים עם מטרות, מנסים לנצח ונראים טוב, עכשיו נחכה להמשך".



"אם היינו כובשים, היו מדברים אחרת". בן זקן (דני מרון)


מהראן ראדי, שעלה מהספסל רק בדקה ה-82 ומאוכזב ממעמדו בתקופה האחרונה, פרסם פוסט חריג בעמוד הפייסבוק שלו: "אני אמשיך לשתוק למרות שהאמת כל כך ברורה והסבלנות תשתלם בסופו של דבר. אלוהים רואה הכל".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי