יוסי אבוקסיס: "דבר כזה יכול לקרות רק בכדורגל הישראלי"

יוסי אבוקסיס וברק אברמוב
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב | אריאל שלום

מאמן בני יהודה לא עמד על הקווים ב-0:3 על הפועל חיפה לאחר שהורחק ארבע שעות לפני פתיחתו של המשחק: "קיבלתי את זה בהפתעה, אבל כשמנצחים זה פחות מעניין". קלינגר כינס אסיפה בסיום: "זה לא סוף העולם"

(גודל טקסט)

בני יהודה הביסה הערב (רביעי) 0:3 את הפועל חיפה וככל הנראה הרסה לה את חלום הדאבל. האדומים של קלינגר, שעלו בהרכב חסר לאחר 120 הדקות ודו קרב הפנדלים מול הפועל רעננה בחצי הגמר, רחוקים כעת שמונה נקודות מהפועל באר שבע המוליכה. אם לא די בתבוסה, גבריאל תמאש הורחק והוא יחמיץ את המשחק מול מכבי נתניה. רועי גורדנה (צמד) וצ'יבוטה כבשו לזכות הכתומים, מתן חוזז הצטיין.

יוסי אבוקסיס, שצפה במשחק מהיציע לצידו של ברק אברמוב בשל עונש הרחקה, אמר בסיום: "יכול להיות שהקהל בא לעודד אותי באופן אישי בגלל מה שעברתי השבוע (מות אביו). השחקנים עשו עבודה יוצאת מן הכלל."יש לי צוות מקצועי מצוין ומגיע לו קרדיט. יש לנו קבוצה טובה ורעבה. האימונים שלנו ברמה מאוד גבוהה. אנחנו ניתן הכל בכל משחק בפלייאוף העליון וכמובן שיהיה קשה".

אבוקסיס התייחס לכך שהוא לא ניהל את המשחק בעקבות העונש שספג שעות ספורות לפני פתיחתו של המשחק: "קיבלתי בהפתעה את ההרחקה. ארבע שעות לפני משחק? דבר כזה יכול לקרות רק בכדורגל הישראלי. לא שמעתי בחיים שלי שביום של משחק יש דיון ועונש, אבל ברגע שמנצחים זה פחות מעניין. אנחנו רחוקים מאירופה אבל באנו מוכנים ועשינו משחק איכותי".

ניר קלינגר המאוכזב הסביר: "זה בדיוק כמו אחרי התבוסה 4:0 מול מכבי ת"א. גם אז לא היינו ממושמעים מבחינה טקטית והמחצית הראשונה הייתה גרועה ושפת הגוף הייתה גרועה. ניסינו לחזור למשחק בחצי השני ואז קיבלנו אדום שגמר את הסיפור. הפועל חיפה של השנה היא קבוצה אגרסיבית וממושמעת, אך לצערי במחצית הראשונה לא היינו כאלה. פער של שמונה נקודות זה משמעותי, אבל אין צורך לדבר על מיקום כרגע".

לאחר ההפסד כינס המאמן ניר קלינגר אסיפה ארוכה בה דיבר עם השחקנים וניסה לרומם את רוחם. "לא באנו למשחק הזה, אבל צריך להרים את הראש. זאת לא הפועל חיפה שאנחנו רגילים לראות וההפסד הזה הוא לא סוף העולם", אמר קלינגר באסיפה. 


שפת הגוף הייתה גרועה. קלינגר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי