מסאי דגו: המשחק מול סכנין קריטי בשביל ההישרדות שלנו

דגו
דגו | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון מוכן למפגש מול הקבוצה מהמגזר מחר (שבת, 19:45 שידור ישיר בספורט3): "בפגרה יצאנו למחנה אימון ואני מקוו שהצלחתי ללמד את השחקנים עוד קצת את שיטת המשחק שלי"

(גודל טקסט)

 הפועל אשקלון שעדיין נלחמת על מקומה בליגת העל תארח מחר (שבת, 19:45 שידור ישיר בספורט3) את בני סכנין שלמעשה כבר סיימה את העונה. המאמן מסאי דגו טרם רשם נצחון עם הקבוצה, אבל לפחות בלם את שרשרת ההפסדים עם שתי תוצאות תיקו רצופות.

לראשונה מזה זמן רב יעמוד סגל מלא לרשות הצוות המקצועי. טל איילה יפתח בהרכב לראשונה מאז חזר מהפציעה. דגו אמר לקראת המשחק: "סכנין קבוצה טובה עם חולית התקפה מצוינת. בפגרה יצאנו למחנה אימון ואני מקווה שהצלחתי להחדיר לשחקנים את שיטת ועקרונות המשחק שאני מאמין בהם".

עוד הוסיף המאמן: "המשחק בשבת הוא קריטי בשבילנו. אנחנו מגיעים עם ביטחון ובכושר משחק. כדי להישאר בליגה אנחנו חייבים להתחיל לנצח ובמיוחד בבית שלנו ואני מאוד מקווה שנעשה את זה, יחד עם הקהל הגדול והתומך שלנו".

מסאי דגו. חייב ניצחון ראשון (דני מרון)
מסאי דגו. חייב ניצחון ראשון (דני מרון)

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלאב יובאנוביץ', שי חדד, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, טל איילה, דויד מנגה, דובב גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי