הפועל רעננה תנסה להשאיר את אור דסה

אור דסה ואלון תורג'מן
אור דסה ואלון תורג'מן | אודי ציטיאט

אחרי ה-1:1 מול הפועל עכו, בשרון כבר החלו להיערך לעונה הבאה על אף שטרם הובטחה ההישארות. פנייה תיעשה למכבי תל אביב באשר לקשר המושאל, גם אליאל פרץ על הכוונת

(גודל טקסט)

תוצאת התיקו 1:1 שהצליחה הפועל רעננה לחלץ בבית נגד הפועל עכו התקבלה באכזבה רבה בקרב השחקנים והצוות המקצועי. חץ האשמה נשלח להדחה בחצי גמר גביע המדינה, שם נכנעה הקבוצה להפועל חיפה לאחר דו קרב פנדלים. במועדון אף התאכזבו מכך שרק כ-250 צופים הגיעו למשחק.

בסיום אמר המאמן מנחם קורצקי: "היה קשה להרים את החבר'ה מההדחה בחצי גמר גביע המדינה. כל השבוע עבדנו יותר על הפן המנטלי, כי ברור שלגביע הייתה השפעה על המשחק וזה לא היה קל. אנחנו מביטים קדימה על דברים טובים יותר, הליגה עוד ארוכה ויש לנו עוד על מה להילחם כי בפלייאוף התחתון קבוצות שלא ניצחו כמעט לאורך העונה יכולות לנצח פתאום חמישה משחקים ברצף. לכן אנחנו לא בונים על יתרון הנקודות שלנו כרגע ולא יהיה קל כבר במשחק הבא בחוץ נגד הפועל קריית שמונה, אבל נגיע למשחק מוכנים".

ראשי הקבוצה מבקשים להבטיח מעשית את העונה הבאה בליגת העל כדי להאריך את חוזהו של המאמן מנחם קורצקי. חלק גדול משחקני הקבוצה מסיימים בקיץ חוזים, כאשר החלוץ רועי זיקרי חתום בהפועל תל אביב ויעשה ניסיון מול מכבי תל אביב להמשיך את שאילתו של אור דסה. בקבוצה רוצים בעונה הבאה את אליאל פרץ המושאל ממכבי תל אביב לבני יהודה. מבין השחקנים אשר יהיו חופשיים בקיץ לראשי הקבוצה ברור כי יהיה להם קשה להשאיר את שמעון אבוחצירה, עידו לוי ועדי נמני המבוקשים במספר קבוצות ליגת על אחרות. לפחות שלושה שחקנים מקבוצת הנוער הנמצאת בצמרת ליגת הנוער יוקפצו לקבוצה הבוגרת. 



אבוחצירה. רעננה מודעת לכך שיהיה קשה להשאיר את הכוכבים (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי