אכזבה בנתניה: היינו צריכים לנצח את המשחק

יונס מלדה, ערן לוי ויוסיפ איבנצ'יץ'
יונס מלדה, ערן לוי ויוסיפ איבנצ'יץ' | ערן לוף

דראפיץ' על סבע: "לא יכול להשאיר אף אחד, זה הכדורגל". תירם: "ירדנו לקרקע אחרי מכבי". אבוחצירה על הכוונת, גם קניקובסקי שמחירו עלה. אהרון המושאל זומן לנבחרת הצעירה. אחד האוהדים התלונן על יחס מפלה כלפיו

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי נתניה לאחר ה-1:1 אמש (ראשון) באצטדיון סמי עופר מול הפועל חיפה. מצד אחד, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה פתחה את המשחק בצורה רעה ואף פיגרה ובכל זאת הצליחה לצאת עם נקודה, אך מהצד השני בנתניה יכולים לראות עצמם מאוכזבים לאחר שלא הצליחו לנצח את יריבתם הישירה על המקום באירופה בעונה הבאה ולצמק את הפער לארבע נקודות.

"אפשר לחלק את המשחק הזה לשניים" תיאר אחד השחקנים: "מחצית ראשונה שהיתה אחת החלשות שלנו ומחצית שנייה מצוינת. חבל, כי היינו צריכים לנצח במיוחד אחרי המחצית השנייה ואיך ששיחקנו בה".

לאחר מחצית ראשונה רעה, נתניה השתפרה מאוד בשנייה כאשר דיא סבע שוב סיפק משחק פנטסטי ורשם את אחד מבישולי העונה. "אני לא יכול להשאיר אף אחד" התייחס בסיום דראפיץ' לשאלת המשך דרכו של השחקן הטוב העונה בליגה בעונה הבאה בנתניה: "אם יש שחקן שמתקדם אני מאחל לו בהצלחה ואני גאה שהוא אצלי. היום זה דיא סבע ומחר זה שחקן אחר, זה הכדורגל וזה העולם וצריך להתמודד עם זה". דראפיץ' התייחס גם לעובדה שהרכב קבוצתו לא כלל אף שחקן זר: "אין זרים? אני לא מסתכל על תעודת זהות ומאיפה הם באים. אני אוהב את השחקן הישראלי אבל היו פצועים ושיחקנו עם שחקנים שהיו כשירים".

דודי תירם, ששוב פתח בהרכב וצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט, סיכם: "סלובו עובד איתנו על ההגנה ואחרי הניצחון מול מכבי שכולם חשבו שנבוא לאימונים בעננים, הוא מהר מאוד הוריד אותנו לקרקע והוא מעיר לנו את ההערות הקטנות כדי שנשתפר. יש לנו כ"ה הרבה חלומות וכולם רוצים להצליח אז אני לא רואה סיבה שהעונה נגמרה מבחינתנו. יש לנו אחלה עונה ומשחקים ברמה גבוהה ויש לנו רק הזדמנות להשתפר. עשינו ניצחון גדול על מכבי שדיברו עליו בתקשורת ויש רגעים בכדורגל שצריך ליהנות מהם. באימון הראשון כשחזרנו להתאמן באנו רציניים והתאמנו בקצב גבוה. הסבירו לנו שאם אנחנו רוצים להתקדם מקצועית אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא ולא רק על הניצחון הזה".

סבע.
סבע. "אם יש שחקן שמתקדם, מאחל לו בהצלחה"(ערן לוף)

על העונה הטובה שעוברת עליו: "אני מודה על ההזדמנויות שאני מקבל מהצוות המקצועי ואני עובד כל השבוע בשביל זה. אני שמח שאני מוכיח את עצמי, באתי מהליגה הלאומית ושיחקתי נגד סלובו וכנראה שעשיתי עבודה טובה כי הוא לקח אותי אליו. אתה מגיע מהליגה הלאומית ואומר מה הם רוצים? מה זו הנעת הכדור המהירה הזאת, רגע, לאט. מאימון לאימון אתה מבין כמה זה יכול לקדם אותך. זה דברים קטנים שהופכים שחקן לאיכותי יותר".

בינתיים, בשורה טובה מגיעה מכיוון מחלקת הנוער, או יותר נכון ממי שיצא ממנה. לני אהרון, שהושאל באמצע העונה להפועל חדרה והפך לאחד השחקנים הטובים בקבוצה שנמצאת בדרך לעלייה לליגת העל, קיבל בימים האחרונים הודעה על זימונו לנבחרת הצעירה של מרקו בלבול. אהרון מועמד לחזור לנתניה בעונה הבאה, כשבצוות המקצועי יצטרכו לקבל החלטה אם לשלוח אותו לעונת חישול נוספת או להחזירו על תקן בלם רביעי.

אבוחצירה. נתניה היא לא היחידה שמעוניינת בשירותיו (ערן לוף)
אבוחצירה. נתניה היא לא היחידה שמעוניינת בשירותיו (ערן לוף)

ומה בגזרת הרכש? כפי שפרסמנו כאן לראשונה, גבי קניקובסקי מסומן כאחד ממטרות הרכש העיקריות של הקיץ וכבר בחודש ינואר ניסו בנתניה לצרפו, אך נתקלו בסירוב ובדרישה כספית של 300 אלף יורו. כעת, ולאחר שרכשה את כרטיס השחקן שלו ממכבי ת"א, הפועל עכו צפויה לדרוש סכום גבוה יותר עבור שירותיו. גם שמעון אבוחצירה מסומן כמטרת רכש, אך כרגע החלוץ זוכה להתעניינויות ממספר קבוצות, ביניהן מכבי פ"ת.

בעניין אחר, אוהד מכבי נתניה התלונן בסיום בפניו חבריו על היחס לו זכה מכוחות האבטחה באצטדיון. לטענת אותו אוהד, אשר ישב בתא הכסף באצטדיון, כשהבקיעה קבוצתו את שער השיוויון, החלו מספר אוהדי חיפה להתנפל עליו, תגרה אשר הופרדה ע"י המאבטחים שמיד בסיומה הוציאו דווקא את האוהד הנתנייתי מהאצטדיון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי