עיריית עכו תציב אולטימטום למועדון ולבעלים דניאל סטנצ'יו

עכו
עכו | ערן לוף

בשל הירידה הצפויה של הפועל לליגה הלאומית, גורמים בעירייה דורשים הסברים מבעלי הקבוצה בשל להתחייבויות שלו. לרומני הסכם לפיו הוא מתחייב להעביר כמיליון שקלים. המועדון בתגובה: "אנחנו מודל להתנהלות כספית"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו צפויה לרדת רשמית לליגה הלאומית בשבועות הקרובים ובעירייה כבר בוחנים את המשך שיתוף הפעולה מול חברת הניהול בראשותו של דניאל סטנצ'יו. כפי שפורסם בעבר בספורט1, גורמים בעירייה דורשים הסברים מקצועיים וכלכליים מהרומני לגבי העתיד. עיריית עכו למעשה מתנה את המשך העברת הכספים בכיבוד ההסכם מצד אותה חברת ניהול. בעירייה גם מעוניינים שסטנצ'יו יעמוד בהתחייבויות על פי ההסכם לפיו יעביר כמיליון שקלים בעונה הנוכחית הן בכסף והן בהכנסת ספונסרים ועד עתה הועברו כ-700 אלף שקלים מצדו של המנהל הרומני.

בנוסף, בעירייה ינסו להבין את העובדה שבהתאחדות לכדורגל דורשים להעביר את הזכויות מעמותה שניהלה את הקבוצה לעמותה חדשה שבראשה צפוי לעמוד סטנצ'יו. על פי הפרסום, הגורמים מתכוונים לדרוש כי הצד השני יעמוד בדרישות ההסכם וכמו שהעירייה עמדה בכל התחייבויותיה עד עתה. גורם במועדון אמר בנושא: "העירייה מתכוונת להעמיד אולטימטום: או ביטול ההסכם, או שהרוכש יזרים את הכספים כפי שהבטיח בתחילת הדרך".

מהמועדון נמסר גם: "הפועל עזריאלי עכו עמדה בכל התחייבויותיה לכל גורם מתחילת העונה. המועדון שלנו הוא מודל ודוגמה להתנהלות כספית וזכה לשבחים גם מהבקרה התקציבית וגם בדוח הכספי השנתי שנעשה ע"י רואה חשבון חיצוני. אנחנו רוצים לאכזב שוב את כל מי שמחפש לפגוע במועדון ולהודיע שנעמוד בכל ההתחייבויות שלנו כפי שעשינו עד היום". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי