ז'אורז'יניו, עוואד וזנטי ברשימות הרכש של קריית שמונה

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | דני מרון

במועדון אומנם סיפרו כי טרם התחילו שיחות רשמיות לגבי העונה הבאה, אבל שמם של שחקני מכבי חיפה והברזילאי של בית"ר ירושלים עלו. במועדון ניסו לבדוק אופציית שוינפלד, אך עלויותיו ימנעו את המהלך

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה למעשה סיימה את העונה כבר לפני כעשרה ימים עם הדחה מחצי גמר גביע המדינה ובמועדון כבר חושבים על העונה הבאה. הבעלים איזי שרצקי החליט לתת קרדיט למאמן חיים סילבס והצוות שלו, זאת כאות הערכה על כך שהמאמן בנה שלד שעם חיזוק נכון יכול לחזור לצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי בשנים הקרובות.

במהלך השבועות הקרובים יתחילו סילבס ושרצקי בשיחות רשמיות לגבי שמות של שחקנים אותם ירצו לראות בקבוצה בעונה הבאה. שרצקי החליט כי המטרה להתבסס על סגל ישראלי עם תוספת של מספר מועט של שחקנים זרים. הבלם מרקוס דיניז מאוד מוערך בקבוצה, גם בשל העובדה כי יכול לשחק במספר תפקידים ורק הצעה טובה לא תשאיר אותו בקבוצה בעונה הבאה. אפונסו טיירה צפוי להמשיך וסימן שאלה גדול סביב הבלם קרלוס קוויאר. נייג'ל האסלביינק יעזוב ואילו דידייה ברוסו כבר אינו בתוכניות מאז חודש ינואר.

לאחרונה עלו מספר שמות, בעיקר של ישראלים לחיזוק לקראת העונה הבאה וביניהם קשר מכבי חיפה עמית זנטי וחלוץ מכבי חיפה מוחמד עוואד. שרצקי שוחח לאחרונה עם הבעלים של מכבי חיפה יענקליה שחר לגבי העברת שחקנים, כפי שקרה בקיץ שעבר עם מעברם של שובל גוזלן ואיאד אבו עביד לקריית שמונה ואופיר מזרחי למכבי חיפה. בכל מקרה שרצקי מתכוון להביא שחקנים שיהיו עם אופציית רכישה ולא כאלה שיגיעו רק בהשאלה. כמו כן, תיבחן אופציית רכישה של המגן סאן מנחם.

שחקן נוסף ששמו עלה הוא של קשרה הברזילאי של בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו שסומן גם בקיץ שעבר. בקריית שמונה גם בדקו את האופציה של חלוץ מכבי תל אביב ארון שוינפלד, אבל עלויותיו של האחרון יקרות ומועמדותו ירדה מהפרק. בכל מקרה בקריית שמונה ציינו כי מדובר בשיחות ראשוניות בלבד במועדון וטרם נערכו פגישות מקצועיות בין הבעלים למאמן.


ארון שוינפלד. עלויותיו הורידו את מועמדותו מהפרק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי