אביחי ידין סיכם את תנאיו לעונה נוספת בהפועל תל אביב

אביחי ידין
אביחי ידין | צילום: עדי אבישי

הקפטן, שלא שותף במשחקים האחרונים, ילבש אדום גם בעונה הבאה: "לא היה לי ספק שאמשיך. נחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי". למועדון תהיה האופציה להארכה בסיום החוזה, הקשר ישוב להרכב מול אחי נצרת

(גודל טקסט)
קפטן הפועל תל אביב אביחי ידין סיכם את תנאיו לעונה נוספת אחת במדי הקבוצה. האדומים, שצפויים להבטיח סופית את העלייה לליגת העל, נמצאים בשבוע האחרון במרתון הכנות לקראת החזרה לקדמת הבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. ימים ספורים לאחר הסיכום עם המאמן קובי רפואה שימשיך לעוד שנה במועדון לאחר שהוביל אותה במהלך העונה המוצלחת בליגה הלאומית, סגר המועדון עוד בורג מרכזי במתחם חודורוב לקראת עונת 2018/9.


ידין אמר לאחר הסיכום: "לפעמים במשא ומתן יש עליות ומורדות, אך אני יכול להגיד בפה מלא שלא היה לי ספק שאמשיך בקבוצה בסופו של דבר. הפועל זה המועדון שעברתי בו את הרגעים הכי יפים בקריירה, המקום שאני מרגיש בו הכי טוב ואני שמח שהכל מאחוריי. אני רוצה להודות לקהל על התמיכה הגדולה, קיבלתי מאות הודעות שריגשו אותי מאוד. נמשיך לעבוד קשה במטרה להחזיר את הפועל למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי".


כזכור, מעמדו של ידין בהפועל היה בספק בשבועות האחרונים, במיוחד לאחר שלא שותף ברוב מחזורי הסיום של העונה הסדירה. החוזה שהוצע לו בתחילה היה מקוצץ ועמד על כמחצית משכרו הנוכחי, והקשר השיב בשלילה להצעה. כעת מתברר כי המחלוקת בין ידין להנהלה היתה על אורך החוזה. הקפטן האמין כי הוא יזכה לחוזה חדש של שלוש שנים לפחות בדיוק, כפי שקרה עם חברו אוראל דגני, וכמו זה שהקבוצה מתכוונת להציע בקרוב גם לאדי גוטליב. בסופו של דבר הוחלט על חוזה חדש שיוארך רק בעונה אחת בלבד.


 

תודה לכולם ❤️

A post shared by Avihay Yadin (@avihayyadin26) on





בכיר במועדון סיפר: "ידענו שידין רוצה להישאר בהפועל תל אביב. הוא הקפטן שלנו והוא קיבל חוזה לעונה אחת כאשר בתום העונה הבאה בליגת העל, בעזרת השם, האופציה להמשיך היא של הקבוצה. כשנבטיח את העלייה לליגת העל באופן מעשי נתחיל בהכנות לעונה הבאה."


הפועל תשחק ביום שני נגד אחי נצרת וידין אמור לשוב להרכב הפותח של המאמן קובי רפואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי