"אם בהנהלת הקבוצה ישמעו את השחקנים, יבינו את הבעיה"

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

בעקבות הטענות שעלו אתמול בוועדת המשמעת של אבו סלאח, שמש וחלאיילה נגד המאמן טל בנין, ראשי הקבוצה מתכוונים לשוחח עם כל הסגל. מרשיץ' טרם חזר לכשירות מלאה, אבידור ופושה יחזרו

(גודל טקסט)

בני סכנין תמשיך היום (חמישי) את הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון. הקבוצה צפויה לערוך היום שני אימונים, כאשר המטרה היא לנצח במשחק ולהתקרב למקום השביעי בטבלה. המאמן טל בנין נחוש לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר ולכן מבחינתו כל משחק חשוב לקראת העונה הבאה.

שיחת היום בסכנין היא ועדת המשמעת שנערכה אתמול לבלם עלאא אבו סלאח ולצמד החלוצים עידן שמש ואמיר חלאיילה, כאשר כל השלושה ספגו קנסות. במהלך ועדת המשמעת שמעו היו"ר מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי את טענות השחקנים שבנין אינו נותן להם הזדמנויות להוכיח את עצמם, למרות השקעה מתמדת באימונים. השחקנים אף הציעו להנהלה לערוך שיחה עם כל שחקני הקבוצה בכדי לשמוע את דעתם על המאמן.

"אנחנו היחידים שדיברנו פתוח ויש עוד שחקנים שחושבים כמונו אבל עדיין לא פתחו את זה", אמר הבוקר אחד השחקנים. "יהיה נכון אם ראשי הקבוצה ישמעו את כולם ואולי אז יבינו את גודל הבעיה". בכל מקרה דוכי ואבו יונס כעסו על השלושה שבחרו להעביר את הביקורת בצורה פומבית, אך לא מן הנמנע כי יקבלו את העצה ויערכו פגישה עם כל השחקנים.


שמש ובנין. ההנהלה תבין את גודל הבעיה? (דני מרון)

מבחינה מקצועית, הקבוצה תקבל בחזרה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה את יובל אבידור ואת ג'ורדן פושה שנעדרו בגלל הרחקה. הקשר אנטוניו מרשיץ' שנעדר מהמשחק מול אשקלון בגלל פציעה עדיין לא חזר לכשירות מלאה ובספק גם למשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי