פירס: רמת החיים שלי טובה, לא חושב לחזור לברזיל

פירס
פירס | מאור אלקסלסי

שחקן מכבי פ"ת התראיין במדינתו: "אני שמח כרגע ולא עוברות לי מחשבות לחזור. מציק לי שאיבדנו את הסיכויים לזכייה בתואר העונה". צחי גיגי צפוי לפתוח ביום ראשון מול בני סכנין (19:00)

(גודל טקסט)

רומאריו פירס עדיין לא האריך את חוזהו במכבי פתח תקווה, כאשר כפי שפרסמנו הקשר דורש חוזה לשנתיים וזוכה להתעניינות ממכבי נתניה וקלוז' הרומנית. בינתיים, התפנה הקשר לקיים ראיון באתר הברזילאי lance בו סיכם את העונה שחלפה: "באופן אישי יש לי עונה טובה, עם שלושה שערים. השתמשתי בדברים שאני מביא למגרש. לקבוצה שלי אין כבר סיכוי לקחת השנה תואר לצערי וזה מציק, אך מבחינתי העונה לא נגמרה מבחינה אישית", התייחס לעונה המאכזבת שעברה על המלאבסים.

בין השאר דיבר פירס על עתידו ועל חזרה אפשרית למולדתו: "הקריירה שלי נתנה לי הזדמנויות להכיר מקומות ותרבויות אחרות, אבל נכון להרגע, רמת החיים שלי טובה ואני לא חושב על לחזור עכשיו. זכיתי לכבוד במקצוע ואני שמח כרגע ולא עובר לי בראש לחזור".

בינתיים, בפ"ת ממשיכים בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול בני סכנין (19:00), כאשר בקבוצה מודעים לעובדה שניצחון יקרב את הקבוצה למקום השביעי בטבלה. צחי גיגי, שצפוי לעזוב בתום העונה והציג יכולת טובה בניצחון על הפועל קריית שמונה, צפוי לקבל את הקרדיט בין הקורות.

רומאריו פירס. לא חושב לחזור לברזיל (מאור אלקסלסי)
רומאריו פירס. לא חושב לחזור לברזיל (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי