תורג'מן הזהיר את שחקניו: עכו מקשה על כל יריבותיה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד דיבר לפני קרב התחתית (שבת 17:45, ספורט4): "קל זה לא הולך להיות, נעשה הכל כדי להביא את האיכויות שלנו". קינדה חזר להתאמן אך לא יהיה כשיר לסגל. שחקני עכו לא קיבלו משכורות מרץ

(גודל טקסט)

הניצחון של מ.ס. אשדוד 1:2 על מכבי חיפה במחזור הקודם אפשר שבוע הכנות שקט לקראת משחק החוץ מחר (שבת 17:45, שידור ישיר בספורט4) נגד הפועל עכו. המאמן עמיר תורג'מן ושחקניו יודעים כי ניצחון מחר יוריד מעשית את הפועל עכו לליגה הלאומית, אבל אותם מעניינת הפועל אשקלון אשר תשחק באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה. לאשדוד 3 נקודות יותר מאשקלון וברור לה כי היא אמורה לשוב מהצפון עם 3 נקודות כדי לנסות לשמור על פער של ביטחון לקראת המשחק נגד האשקלונים.

המאמן עמיר תורג'מן הבהיר לשחקנים כי הנקודות הן חשובות ביותר בשלב זה של המשחקים והזהיר כי למרות שהפועל עכו אינה מצליחה לנצח במשחקיה האחרונים, היא מצליחה להקשות על כול יריבותיה. "אנחנו יוצאים למשחק קשה וחשוב בעכו," אמר המאמן, "נגיע מוכנים ומרוכזים בידיעה שנצטרך לתת את המקסימום. אנחנו יודעים שקל זה לא הולך להיות אבל נעשה את הכל כדי להביא את האיכויות שלנו, להיות שם עד הסוף ולהשיג את התוצאה שאנחנו רוצים"

שחקן בקבוצה: "אין שום קבוצה שאינה נאבקת על כבודה וכך גם הפועל עכו תשחק כדי לנצח. אסור לאשדוד למעוד וחובה להשיג ניצחון שני ברציפות כדי ליצור המשכיות של ביטחון".

מהמשחק ימשיכו להיעדר הפצועים דן ביטון ויובל יעקובוביץ', כמו גם גדי קינדה אשר חוזר בהדרגה לאימונים בצדי המגרש. בקבוצה ברכו את החלוץ דור ג'אן על שערו הראשון בקבוצה ומאמינים כי הוא ימשיך בכיוון הנוכחי גם מחר.

קינדה. חוזר להתאמן באופן הדרגתי (לירון מולדובן)
קינדה. חוזר להתאמן באופן הדרגתי (לירון מולדובן)

הרכב משוער: יואב ג'רפי, יצחק אספה, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, תום מונד, משה אוחיון, דור ג'אן, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה. 

שחקן בהפועל עכו: "מביך שלא מסבירים לנו מתי נקבל משכורות"
הפועל עכו עלולה לרדת רשמית לליגה הלאומית כבר בשבת הקרובה אם תפסיד. במועדון הצפוני מבינים כי מדובר במשחק הכי חשוב של העונה ובכל זאת נראה כי הראש של השחקנים עסוק גם בבעיות הכלכליות של הקבוצה.

כפי שפורסם השבוע, בעיריית עכו זועמים על ההתנהלות של הרוכש המיועד דניאל סטנצ'ו שעל פי ההסכם היה אמור להעביר העונה כמיליון שקלים ועד עתה העביר רק 700 אלף שקלים ולכן בעירייה בודקים את ההסכם פעם נוספת ובשלב זה מעכבים את העברת התקציב שלהם לקבוצה. בשל העיכוב של העירייה טרם קיבלו השחקנים את המשכורת של חודש מרץ.

שחקני הפועל עכו. לא קיבלו משכורות מרץ (מאור אלקסלסי)
שחקני הפועל עכו: לא קיבלו משכורת מאז מרץ (מאור אלקסלסי)

בקרב השחקנים אף זועמים כי אף נציג מהעירייה לא שוחח עמם בנושא ואינו הבטיח מתי יקבלו את השכר שמגיע להם. "מביך שבשבוע הכי חשוב לנו מבחינה מקצועית אף אחד מההנהלה לא מסביר לנו מתי נקבל את הכסף" אמר הבוקר אחד השחקנים. בהנהלת הקבוצה הבטיחו כי המשכורות ישולמו בתחילת השבוע הבא.

מבחינה מקצועית הקבוצה תגיע ללא הבלם ינון אליהו שסיים את העונה בגלל פציעה וללא לוטם זינו שייעדר בגלל צהובים. נראה כי בצוות המקצועי ימשיכו עם הרכב דומה לזה שפתח מול רעננה כאשר עמיד מחאג'נה צפוי להחליף את זינו במרכז ההגנה. התלבטות נוספת היא האם להמשיך עם אליקו באלה כמגן שמאלי ואז פיטר אוניקאצ'י יפתח בחוד או שבאלה יפתח בהתקפה ומתן בלטקסה יחזור להגנה.


הרכב משוער:
רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, גל שיש, עמיד מחאג'נה, מתן בלטקסה (פיטר אוניקאצ'י), בן רייכרט, דילן דמראוי, גבי קניקובסקי, אליקו באלה ובן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי