שחקני הפועל עכו מקווים לקבל משכורות בימים הקרובים

פרחאת
פרחאת | ערן לוף

בהפועל עכו אומנם חגגו את התיקו הדרמטי עם אשדוד, אך התאכזבו מהמצבים שלא נוצלו: "נמשיך לשחק עד הסוף, לא השלמנו עם הירידה". מחמאות לנאסר: "נכנס ועשה עבודה גדולה"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל עכו לאחר התיקו 1:1 הביתי מול מ.ס. אשדוד. מצד אחד, בקבוצה שמחים שהצליחו להשוות בתוך תוספת הזמן ולדחות את הירידה לליגה הלאומית לפחות בשבוע נוסף. מאידך, במועדון הדגישו כי הקבוצה אף הגיעה למספיק הזדמנויות כדי לנצח את המשחק. "רק בן אז'ובל הגיע לשלושה מצבים וגם בן רייכרט. אם היינו כובשים עוד שער, המצב שלנו היה משתפר משמעותית", אמרו במועדון. במקביל, השחקנים מקווים לקבל משכורות בימים הקרובים.

בעכו הביעו זעם רב כלפי המגן עבדי פרחאת שקיבל הזדמנות מצוינת בשניות האחרונות של המשחק, אבל בעט ברשלנות. מי שזכה לשבחים היה הקשר סיראז' נאסר, שנכנס כמחליף ונגח את השוויון. "סיראז' שחקן מצוין שראוי ליותר הזדמנויות. הוא נכנס ועשה עבודה גדולה. חבל שהוא לא פתח כי אולי זה היה נראה אחרת", אמרו בעכו.

גם הקשר בן רייכרט לא פתח במשחק מסיבה מקצועית. המאמן איציק טוויזר התייחס לכך ואמר: "לפעמים לא חשוב מי פותח ומי מסיים את המשחק. כל השחקנים ששיחקו היום פתחו גם בשבוע שעבר ולא ניצחנו. מדובר בשיקולים שלי ולפעמים אני חושב שיש שחקן מסוים שמתאים יותר למשחקים מסוימים". בנוסף התייחס טוויזר לאוהדים שהביעו את זעמם במשך 90 דקות ועודדו דווקא את הקבוצה היריבה: "אני מבין לליבם. הם רוצים הצלחות ואין".


נאסר. זכה למחמאות (ערן לוף)

הקפטן גל שיש אמר: "נמשיך לשחק עד הסוף. נמשיך הלאה ונקווה למשוך את זה כמה שיותר. בקרבות תחתית אין הרבה מצבים ואשדוד ניצלו את אחד המצבים היחידים. אני שמח שזה נגמר בתיקו כי עוד לא השלמנו עם הירידה. יש כאן הרבה חבר'ה צעירים וכולם כואבים את המצב. לאף אחד לא נעים לרדת ליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי