קריאף: תקציב? לא חושב שכסף משפיע, תראו איפה מכבי חיפה

אופיר קריאף
אופיר קריאף | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים דיבר במסע"ת לקראת מכבי ת"א (שני, 21:00): "החיבור מייחד אותנו". בן זקן: "מסתכלים רק על עצמנו. קונטה וקלטינס יהיו בסגל". מכירת הכרטיסים לגמר הגביע צפויה להיפתח בשני בערב

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק המסקרן מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל (שני, 21:00). הצהובים-שחורים מגיעים אחרי שני מחזורים רצופים ללא ניצחון ויודעים שהפסד לקבוצה של ג'ורדי קרויף יפגע משמעותית בסיכויי האליפות שעוד נותרו להם.


במסיבת העיתונאים התייחס מאמן הקבוצה בני בן זקן למשחק מחר, וסירב להתייחס למפגש הערב בין הפועל באר שבע להפועל חיפה: "כרגע מתרכזים רק במשחק מול מכבי תל אביב. אם נעשה את שלנו לא נצטרך להסתכל למגרשים אחרים. זאת הדרך היחידה שלנו להשיג תוצאות. כך היה כל העונה ובטח שעכשיו ברגעים המכריעים".



מצב הפצועים: "קונטה עשה אימונים מלאים ויהיה בסגל, גם קלטינס. לגבי ז'אורז'יניו נראה. הייסטר יהיה מוכן שבוע הבא או שבוע אחרי".


המשחק הקרוב לעומת המשחקים האחרונים: "היה שבוע אינטנסיבי שעלינו לגמר הגביע ואחרי זה הפסדנו לבאר שבע במשחק טוב שלנו. אחרי זה הפסדנו לבני יהודה במשחק לא הכי טוב. אנחנו ברגעים המכריעים של העונה ועובדים קשה כדי להשתפר. כרגע חושבים רק על מכבי תל אביב. אנחנו אחרי שני משחקים שלא הצלחנו לנצח ומה שחשוב לנו זה לחזור לנצח. אנחנו מכבדים את היריבות שלנו אבל מתרכזים בנו. מומנטומים לא בהכרח מכריעים מה יהיה במשחק מכבי תל אביב קבוצה טובה אבל אנחנו מרגישים מוכנים לקראת המשחק מחר"



בן זקן. כהרגלו, מתעסק רק בבית"ר (אודי ציטיאט)


הקהל מול בני יהודה: "הרגשתי תמיכה גדולה במשחק הזה. תמיד יש תחושת תמיכה בטדי. היה שבוע אינטנסיבי של שלושה משחקים. היה הרבה קהל בסמי עופר וטרנר ואני חושב שגם במשחק הזה הייתה תמיכה מספקת. נעשה את המקסימום כדי לחזור לנצח גם מחר"


התיקו מול בני יהודה: "לקחנו מהמשחק הזה להיות מרוכזים, דרוכים ואגרסיביים. זה משהו שהמשכנו איתו הלאה. רוצים להמשיך עם זה ואפילו להשתפר. התוצאות שלנו הן אלו שצריכות לעניין אותנו. משאירים את הניתוחים לאחרים".


הקשר אופיר קריאף שישב לצד בן זקן המשיך ברוח הדברים של מאמנו: "מתעסקים רק בעצמנו ואם נעשה תוצאות טובות הכל אפשרי. בנוגע לקהל, צריך לזכור שהיציע מזרחי היה סגור וזה חלק משמעותי. מחר הוא חוזר ונקווה שהקהל ימלא את האצטדיון. אני חושב שהקהל כן מגיע ומרגישים את התמיכה שלו, יודעים כמה זה חשוב לנו השחקנים ואני קורא לו לבוא מחר".



"מה שמייחד את בית"ר זה חדר הלבשה חזק" (דני מרון)


הכושר שלו: "אני מגיע בכושר מלא, כן"


אם האמין שיתאקלם כל כך מהר בקבוצה: "
קודם כל אני תמיד מאמין בעצמי, אחרת לא הייתי בבית"ר ירושלים או משחק כדורגל. הגעתי לעזור לקבוצה. אני לא לבד ויש עוד עשרה שחקנים וצוות מקצועי. רק רוצה להמשיך ולעזור לקבוצה, זאת הציפייה מעצמי".


פערי התקציב: "לא חושב שכסף משפיע על השחקנים. תראו את מכבי חיפה, איפה הם היום. מה שמייחד את בית"ר זה החיבור וחדר ההלבשה החזק".


בתוך כך, מכירת הכרטיסים לגמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה ב-9.5 צפויה להיפתח בשני בערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי