מימר צפוי לסכם השבוע על הישארותו בפ"ת, אין שבר לפירס

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

לוזון לשחקנים במחצית ה-2:2 מול סכנין: "אנחנו פראיירים, אסור להפסיד". הברזילאי נבדק ונמצא בספק למכבי חיפה, השבוע יתייצב עם סוכנו לפגישה על חידוש החוזה. סולומון לא צפוי לעונש, בניון מחכה להודעה מהנבחרת

(גודל טקסט)

אכזבה קלה במכבי פתח תקווה לאחר התיקו 2:2 מול בני סכנין. המלאבסים עלו ליתרון מהיר מרגלו של לידור כהן, אך ספגו מהפך כבר במהלך המחצית הראשונה, כשלבסוף הקבוצה של שרון מימר הצליחה להשוות ולשמור על פער שלוש נקודות מסכנין בקרב על המקום השביעי.

"בתחילת המשחק זה היה נראה שניתן להם ארבע, אבל עשינו שטויות ושילמנו עליהן. בסופו של דבר, היינו יכולים לנצח והחמצנו המון", אמרו במועדון. עבור המאמן שרון מימר היה זה משחק ראשון בו הוא לא מנצח את בני סכנין לאחר שישה ניצחונות עם הפועל כפ"ס, בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת.

מי שלא אהב את היכולת של השחקנים והמהפך במחצית הראשונה היה היו"ר אבי לוזון, שבמחצית נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים בחצי כעס: "אסור לנו להפסיד להם, אנחנו פראיירים שמחזירים אותם למשחק במצבים נייחים". מימר קיבל הודעה כבר ביום חמישי כי בקבוצה צפויים לשבת איתו על חוזה לעונה הבאה ובמהלך הימים הקרובים אמור להיסגר חוזהו מול אבי לוזון. "עד שזה לא גמור זה לא גמור, אבל אם לא תהיינה הפתעות, שרון יהיה כאן גם בעונה הבאה", אמרו גורמים במועדון.


טרם חתם על החוזה, אבל כבר עובד על העונה הבאה. מימר (עדי אבישי)

מימר טרם חתם ועל כן משתדל לשמור על אש קטנה את ההכנות לעונה הבאה, אך כבר מעורב בסוד העניינים בצוותא עם אבי לוזון ועומר גולן בתוכניות הבנייה, כשבמועדון אישרו כי הקשר הסלובקי של לבסקי סופיה רומן פרוכזקה, שמבוקש גם בבני יהודה, הוצע למועדון, אך טרם נוצרו מגעים בין הצדדים ובצוות המקצועי מעוניינים קודם לכן להתרשם ממנו.

הכישרון הצעיר מנור סולומון שהוחלף אמש לקראת סיום המחצית, יצא זועם תוך שהוא בועט בבקבוק. בפ"ת מודאגים מהלחץ אשר מוטל על השחקן וחשים כי כל הטירוף סביבו וסביב עתידו פוגעים בו. "אי אפשר לשפוט אותו, אבל יש יותר מדי רעשי רקע שפוגעים בו וכנראה שאותם אנשים שסביבו, פוגעים בו". בכל אופן, בפ"ת לא מתכוונים כרגע להענישו. "מי שהוא שחקן מיוחד מושך אש לטוב ולרע. מנור לא עוד שחקן", התייחס מאמנו לקשר המוכשר.


יותר מדי רעשי רקע שפוגעים בו? מנור סולומון (אריאל שלום)

הבוקר אף הגיעה אנחת רווחה מכיוונו של רומאריו פירס. הקשר הברזילאי נפגע בסיום מהתיקול החריף שבגינו הורחק אברהם פאס, וכשהגיע עם הקבוצה לפ"ת, פונה לבית החולים לסדרה של בדיקות ששללו את החשש משבר בשוק, דבר שהיה משבית אותו עד תום העונה. ביומיים הקרובים הוא יעבור בדיקות נוספות ובכל אופן, לפחות בשלב זה, הוא בספק למשחק בשבת מול מכבי חיפה. במועדון סיפרו שבימים הקרובים צפויה פגישה מכרעת עם סוכנו אבי נמני ולראשונה גם בנוכחותו, כשבקבוצה צפויים להציע לו את החוזה אותו הוא דורש – חוזה לשנתיים.

כפי שפרסמנו כבר בסוף השבוע, תומאש סיבוק נעדר אמש בגין פציעה בברכו ובקבוצה מאמינים שיהיה כשיר למשחק בשבת. רישאר סומא ספג אמש את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו וייעדר ממשחק הליגה בעוד שבועיים מול הפועל עכו.

בעניין נוסף, בהמשך לפרסום מיום שישי על כך שיוסי בניון ותומאש סיבוק זומנו למשחק הוקרה לתומאש רוזיצקי הצ'כי, ההערכות הן שבניון יבחר לשחק עם נבחרת ישראל מול ארגנטינה אם יזומן ומכאן שעשוי להיעדר ממשחק ההוקרה בפראג. נכון לרגע זה, בניון מחכה לראות אם יוזמן לנבחרת או שלא. 



בניון. מחכה לראות אם יהיה בסגל למשחק מול מסי וארגנטינה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי