בסכנין מבקרים את טל בנין: "יותר מדי שחקנים לחוצים וזה מיותר"

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

במועדון יצאו ברגשות מעורבים מה-2:2 מול מכבי פתח תקווה וכעסו בעיקר על שני הכרטיסים האדומים: "זה היה חוסר אחריות של אבידור ופאס". אכזבה מכמות הקהל

(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה ברגשות מעורבים מהמשחק מול מכבי פתח תקווה (2:2). מצד אחד הקבוצה הגיעה למספר רב של מצבים ואף הצליחה לבצע מהפך, אבל מצד שני לא הצליחה לשמור על היתרון וסיימה את המשחק עם תשעה שחקנים.

במועדון העבירו ביקורת נגד המאמן טל בנין: "יותר מדי שחקנים לחוצים ובשלב הזה של העונה זה מיותר. הקבוצה צריכה לשחק ברוגע ולגרום נחת לקהל ולא לסיים את המשחק עם שני כרטיסים אדומים". בסכנין גם העבירו ביקורת ישירה על שני המורחקים: "אבידור נראה מבולבל ברחבה ואילו פאס פשוט התפרע". בנין עצמו סיכם: "חיפשנו להגדיל את התוצאה וזה לא קרה. כבר בינואר הבנו שתהיה לנו בעיה בהגנה וניסינו למקד את הקבוצה בקישור והתקפה".

שיחת היום שוב הייתה השחקנים שנקנסו השבוע כמו הבלם עלאא אבו סלאח והחלוץ עידן שמש שנותרו מחוץ לסגל. בנין התייחס לכך ואמר: "ההחלטה לגביהם הייתה מקצועית. יש לנו הרבה שחקני סגל ואנחנו מצליחים לתפקד די יפה. ההנהלה החליטה להחזיר את השחקנים לאימונים ואני קיבלתי את ההחלטות שלי. מבחינתי אלו רגעים חשובים ונראה כעת שחקנים שיכולים לשחק ולהיות טובים בסיטואציה שכאילו נגמרה העונה. מי שיהיה טוב, יישאר".


טל בנין. "מי שיהיה טוב, יישאר בעונה הבאה" (מאור אלקסלסי)

כאמור בנין יצטרך להסתדר בשבוע הבא במשחק החוץ מול הפועל קריית שמונה ללא הבלם אברהם פאס ובמועדון ממתינים לראות אם אחד הבלמים סארי פלאח או עלאא אבו סלאח יחזרו להרכב.

האכזבה הגדולה של קברניטי הקבוצה הייתה מחוסר בקהל שהמקומי כאשר רק 1200 אוהדים נכחו במשחק. גורם בהנהלה אמר: "אין ספק שירינו לעצמנו ברגל עם החלטות לא טובות מבחינה מקצועית וגם העובדה שדוחא היה סגור רוב העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי