למרות האדום של פאס: פלאח ואבו סלאח מחוץ לסגל

עלאא אבו סלאח
עלאא אבו סלאח | ערן לוף

למרות חסרונו של הבלם הספרדי הערב מול קריית שמונה, טל בנין החליט לא לזמן את השניים, ובמועדון בטוחים שיחליט לוותר עליהם בקיץ. חלאיילה צפוי לפתוח במקום אבידור. זבידאת עשוי לפתוח במקום עותמאן שבספק

(גודל טקסט)

בני סכנין תשחק הערב (שבת, 16:45) בחוץ מול עירוני קריית שמונה, כאשר המטרה היא לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד להפועל אשקלון בחוץ והתיקו ביתי מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר.

טל בנין יגיע למשחק ללא צמד המורחקים אברהם פאס ויובל אבידור. בסכנין ציפו השבוע כי בשל הרחקתו של הבלם הספרדי יחזיר המאמן את אחד משני הבלמים, סארי פלאח או עלאא אבו סלאח, אך בנין החליט להמשיך בדרך שלו ולפני שעה קלה פרסם את הסגל שם לא הופיע אף אחד מהשניים. "זה הסימן הסופי לשחקנים ולהנהלה שבנין ירצה לוותר בקיץ על השניים", אמר גורם במועדון.

בנוסף בנין מתלבט מי יחליף את אבידור ונראה שאמיר חלאיילה יפתח במקומו. עלי עותמאן שנפצע השבוע נפצע ובספק למשחק. במידה ועותמאן לא יוכל לפתוח, מוחמד זבידאת יפתח במקומו.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת), עוביידה חטאב, מרון גנטוס, וונדרסון, אנטוניו מרשיץ', עטאא ג'אבר, פיראס מוגרבי, אמיר חלאיילה, שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה.


לא מוותר. בנין (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי