צפו בתקציר: מכבי חיפה נשארה בליגה עם 0:1 על מכבי פ"ת

שלומי אולאי ושחקני מכבי חיפה חוגגים
שלומי אולאי ושחקני מכבי חיפה חוגגים | עדי אבישי

הירוקים רשמו ניצחון שני ברציפות בזכות שער של שלומי אזולאי (13) והבטיחו באופן רשמי את ההישארות בליגה. הקהל הירוק הקניט את יוסי בניון וקילל אותו לאורך כל דקות המשחק. קריית שמונה ניצחה 0:2 את בני סכנין

(גודל טקסט)

זה היה משחק קלאסי בין שתי קבוצות שרק רוצו לשמוע את השריקה האחרונה של העונה. מכבי פתח תקווה ומכבי חיפה, שתי קבוצות שסיימו למעשה את העונה נפגשו הערב (שבת) במסגרת הפלייאוף התחתון, הפגינו יכולת דלילה למדי ואלמלא שער אחד שכבש שלומי אזולאי, ספק אם היה מה לומר על המשחק. 
 

ובכל זאת משהו אחד על הקהל של מכבי חיפה. האוהדים הירוקים הגיבו בשריקות בוז צורמות על כל נגיעה בכדור של יוסי בניון, אלא שהקשר הוותיק לא נראה מתרגש מהאירוע. 
 

עד כמה שזה יישמע מוזר, הניצחון הזה משאיר את הירוקים בליגת העל ועכשיו באופן רשמי לגמרי. המארחת שכבר מזמן הבטיחה את מקומה בליגת העל, ויריבתה היו אמורות לספק לנו משחק הרבה יותר מהנה, הרבה יותר פתוח, כזה שהיה אמור לגרום ל-2,500 הצופים שהגיעו למושבה ליהנות. אבל לא כך היו הדברים.



בניון ובריבו מנסים למצוא את הרשת. הם לא כל כך הצליחו (עדי אבישי)

 

שלומי אזולאי הציל את לוח התוצאות כשכבש בדקה ה-13 את השער היחיד במשחק. סינטיהו סולליך העביר לו כדור רוחב טוב וזה לא התקשה ומקרוב גילגל מקרוב לרשת של גיגי.
 

גם במחצית השניה המגמה לא השתנתה. היתה הזדמנות לא רעה אחת לסולומון מצד אחד והיתה הזדמנות אחת לרוקביצה, אבל שום דבר ממשי שיכול היה לשנות משהו.
 

במשחק נוסף שנערך במקביל בפלייאוף התחתון נפגשו עירוני קרית שמונה ובני סכנין. שני שערים בשלב מוקדם של המשחק סידרו למארחת ניצחון 0:2 (לקאו, 16 וריאן 18) ושלוש נקודות נוספות.

 



הרכבים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, רישאר סומא, עידן אדהנני, תומאש סיבוק, עודד אלקיים, יניב בריק, לירוי צעירי (מוחמד סרסור 80), יוסי בניון (אליבלטו 75), מנור סולומון, לידור כהן, תאי בריבו (גרגורי טאדה 46).


מכבי חיפה: אוהד לויטה, רז מאיר, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, גיאורגי קוסטדינוב (קאיו 84), גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי (אופיר מזרחי 64), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה.



ריינן מנסה להגיע לכדור לפני יוסי בניון. האחרון זכה לשריקות בוז על כל נגיעה בכדור (עדי אבישי)


מחצית ראשונה:
השופט עידן לייבה הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-2500 צופים. אוהדי מכבי חיפה שרקו בוז על כל נגיעה בכדור של יוסי בניון, אולם לא היה נראה שזה מטריד כל כך את הקשר הוותיק.


דקה 13 – 0:1 למכבי חיפה – הגנת מכבי פתח תקווה התקשתה להרחיק כדור פשוט שהגיע לסולליך. זה קיבל את הכדור ושלח מדויק לשלומי אזולאי שמקרוב לא היה מכוסה וגלגל פנימה לרשת של צחי גיגי.





שחקני מכבי חיפה מברכים את שלומי אזולאי אחרי השער שכבש (עדי אבישי)



דקה 40
– שלומי אזולאי יכול היה לעלות את מכבי חיפה ליתרון כפול כשבעט כדור חופשי מ-20 מטרים, אבל הפעם צחי גיגי היה מספיק עירני והספיק לזנק ולהדוף את הכדור.


דקה 44 – שוב שיתוף פעולה נפלא בין סולליך לאזולאי ומכבי פתח תקווה יכולה להודות לקורה שהצילה אותה. סולליך שלח כדור רוחב לאזולאי ששוב לא היה מכוסה, אלא שהפעם הכדור שלו פגש את העמוד ויצא החוצה, המארחת ניצלה. 



לידור כהן מוקף בשחקני מכבי חיפה (עדי אבישי)


מחצית שניה

דקה 60
– אולי ההזדמנות הממשית הראשונה של מכבי פתח תקווה לחזור למשחק. מנור סולומון חטף כדור לגל אלברמן ודהר לעבר לויטה, אבל הבעיטה שלו התגלגלה ליד הקורה.




קריית שמונה – בני סכנין 0:2

שני שערים מוקדמים של עומר לקאו ואיסמעיל ריאן, סידרו לקרית שמונה 3 נקודות במשחק הבית שלה הערב (שבת) מול בני סכנין במסגרת הפלייאוף התחתון. לקאו היה הראשון לעלות על תוצאות והוא עשה את זה כבר בדקה ה-163. שתי דקות מאוחר יותר הכפיל ריאן את התוצאה.

הקבוצה של טל בנין שחסרה את הבלם אברהם פאס המורחק לא הצליחה לחזור מהפיגור ותחפש לצאת מהתקופה הלא טובה שלה במחזור הבא.



דקה 16 – 0:1 לקרית שמונה – עומר לקאו העלה בשער מהיר את המארחת ליתרון ראשון.



לקאו. העלה את קבוצתו ליתרון מהיר (ערן לוף)


דקה 18 – 0:2 לקרית שמונה – שתי דקות בדיוק אחרי השער הראשון כבש איסמעיל ריאן את השער השני של קרית שמונה וסידר לה יתרון מבטיח.


הרכבים
קריית שמונה: מהדי זועבי, מילוש ראדיוויביץ', קרלוס קוויאר, עידן נחמיאס, מרכוס דיניז, עידו דוידוב, אפונסו טיירה, עומר לקאו, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, מוחמד שכר.


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמן, מארון גאנטוס, איהאב גנאים, וונדרסון, שלומי אזולאי, ג'אבר עטאא, חטאב עוביידה, פיראס מוגרבי, אנטוניו מרסיץ', ג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי