רוטן: "במהלך השבוע נקבל החלטה על עתידי במכבי חיפה"

פרד רוטן ושרון מימר
פרד רוטן ושרון מימר | עדי אבישי

מאמן הירוקים אחרי ה-0:1 על מכבי פתח תקווה וההישארות בליגת העל: "אני שמח. מקום שביעי זה אתגר, אנחנו חייבים את זה לאוהדים. כעת אנחנו יכולים להסתכל קדימה". מימר: בושה איך שהקהל שלהם התייחס לבניון". צפו

(גודל טקסט)
מכבי חיפה נשארה הערב (שבת) רשמית בליגת העל אחרי 0:1 קטן בחוץ על מכבי פתח תקווה. שלומי אזולאי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-13 וסיים את הסיוט המתמשך של האוהדים הירוקים שהתעסקו בעיקר, איך לא, ביוסי בניון אותו הם הקניטו לאורך כל דקות המשחק.


"עכשיו עומדת בפנינו משימה חדשה", הסביר בסיום פרד רוטן המאושר. "אני מרגיש טוב עם הניצחון הזה. לסיים במקום השביעי זה אתגר ואנחנו חייבים לעשות את זה בשביל הקהל של מכבי חיפה". על עתידו בכרמל: "כעת אפשר לחשוב על העתיד ביחד עם המועדון. נראה מה יהיה. רק במהלך השבוע הבא נקבל החלטה".


רוטן המשיך: "בחצי הראשון היינו פחות טוב, אך מכבי פתח תקווה כמעט לא הגיעה להזדמנויות. במחצית השנייה זה כבר היה טוב יותר. אני שמח שהצלחנו להשיג שלוש נקודות ושלא אפשרנו ליריבה שלנו להגיע למצבים".



שחקני מכבי חיפה חוגגים הישארות רשמית בליגת העל (עדי אבישי)


שרון מימר סיכם: "צריך לחלק את המשחק הזה לשתי מחציות. מחצית ראשונה פחות טובה, אבל במחצית השנייה שלטנו והגענו לחצאי מצבים. הפעולה האחרונה לא הייתה מספיק טובה ולכן גם לא כבשנו. במחצית השנייה שכבנו עליהם וניסינו ללכת עם כל הכלים, אבל היום זה לא הצליח. הסאגה סביב החוזה שלי משפיעה? אני לא יודע. מבחינתי עושה את המקסימום שלי עבורי ועבור הקבוצה".


היחס של אוהדי מכבי חיפה לבניון: "יוסי ועוד כוכבים מסוגו הם שחקנים שזכינו לראות אותם במדינת ישראל ומבחינתי זו בושה שקהל מתנהג ככה. זה שחקן שלא גדל כאן כל יום והוא חווה במכבי חיפה המון דברים טובים. יכול להיות שהיו גם עצבים, אבל צריך תמיד לזכור את הדברים הטובים ומן הראוי שהוא יקבל את הכבוד הראוי לו בכל קבוצה".


יצא להגנתו של בניון. שרון מימר (עדי אבישי)

ספג הקנטות לאורך כל המשחק. יוסי בניון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי