חשש שבאטוקיו קרע את הרצועה, מיכה: העונה החלשה בקריירה

כריסטיאן באטוקיו
כריסטיאן באטוקיו | דני מרון

קשר מכבי ת"א סובב את הברך ב-0:2 בני יהודה, הוחלף על ידי רודריגס וירד לספסל על אלונקה כשהוא נאנק מכאבים. יעבור צילום בתחילת השבוע. קרויף: "אצילי היה חסר לנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מסתמן שכריסטיאן באטוקיו סיים את העונה שלו כבר הערב (שבת), חמישה מחזורים לסיום הפלייאוף העליון. קשר מכבי תל אביב סובב את ברכו בדקה התשיעית במשחק מול בני יהודה (0:2) וירד לספסל על אלונקה כשהוא נאנק מכאבים. חוסה רודריגס הוזעק למגרש במקומו.

הקשר נחת לא טוב על רגלו ומיד פרץ בבכי. החשש הראשוני הוא שבאטוקיו סובל מקרע ברצועה הצולבת ובתחילת השבוע הוא אמור לעבור צילום על מנת לאבחן את חומרת הפגיעה. 

ג'ורדי קרויף אמר בסיום המשחק: "במשחקים האחרונים שיחקנו יותר טוב מאשר היום ולא ניצחנו. היה לנו קשה במחצית הראשונה וידענו שגול יחזיר אותנו לעניינים וייתן לשחקנים את הביטחון".

המטרות: "עוד לא סיימנו את הליגה ואנחנו נאבקים על הכרטיס לאירופה. זה קשה לקבל את המצב הזה שאנחנו לא מתמודדים על האליפות ורק על הכרטיס לאירופה, אבל זאת המציאות. זה טוב שיש לנו על מה להילחם למרות שזאת לא הייתה המטרה".


כריסטיאן באטוקיו. נאנק מכאבים (דני מרון)

השער של אצילי: "היו חסרים לנו שחקנים כאלה עם הרעב הזה שיכולים להכריע ממצבים נייחים, והנה עכשיו קיבלנו ממנו שניים כאלה בשבועיים האחרונים".

ג'ורדי קרויף. לא לזה הוא פילל (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. לא לזה הוא פילל (דני מרון)

דור מיכה הוסיף: "הרגשה טובה. היינו בתקופה רעה מאוד. אני לא זוכר תקופה כזו. לצערי את המטרות שרצינו להשיג כבר לא נשיג. היה לנו חשוב לקחת נקודות ולשפר עמדות במאבק על אירופה. אין ספק שהעונה הזו כישלון גדול והיא יכולה להפוך לאסון אם לא נגיע לאירופה. אני שמח שלקחנו את עצמנו בידיים".

העובדה שלא פתח במשחקים האחרונים: "אני לא חושב שהפילו את התיק עליי. כמו כל הקבוצה היה לי את העונה הכי חלשה בקריירה שלי. עכשיו אני מקווה לעזור לקבוצה במשחקים שנשארו".


עתיד הקריירה
: "כשאתה נמצא במועדון גדול כזה יש ממך ציפיות גדולות. כל אחד צריך לתת את הכי טוב שלו כדי לעזור לקבוצה וגם להבטיח את העתיד שלו עצמו".

דור מיכה. העונה החלשה בקריירה (דני מרון)
דור מיכה. העונה החלשה בקריירה (דני מרון)

יוסי אבוקסיס המאוכזב סיכם בצד השני: "הרגל המסיימת הכריעה. עד המצב הנייח הפנטסטי של אצילי, שאני לא יודע אם יש שוער שיכול לעצור דבר כזה, הגענו ליותר מצבים מהם, אבל אנחנו לא כובשים. זו בעיה שמלווה אותנו הרבה זמן. הצלחנו להניע יפה את הכדור עד השער שלהם ועד הכרטיס האדום. אנחנו לומדים מזה לגבי העתיד, כי אנחנו משחקים כדורגל יפה ופשוט לא מבקיעים".


תלונות לשופטים
: "הדיבורים שלי לא עוזרים אז אני לא אגיב יותר לגבי השופטים. אני לא יודע לגבי ההחלטה לשלוף לגורדנה כרטיס אדום ישיר".


המוטיבציה של השחקנים
: "כולם ראו באיזו מוטיבציה הגענו. השחקנים שלנו היו מחויבים ונחושים, אבל כשאתה לא כובש והם כובשים ממצב נייח זה עושה את ההבדל. אין לי שום טענות לשחקנים שלי.

יוסי אבוקסיס. יעשה חושבים (דני מרון)
יוסי אבוקסיס. יעשה חושבים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי