אלאך ורוטן ייפגשו השבוע ויעלו הילוך בהכנות לעונה הבאה

פרד רוטן עם רוב מאס ומו אלאך
פרד רוטן עם רוב מאס ומו אלאך | ערן לוף

ההולנדים של מכבי חיפה ידונו השבוע בענייני רכש, כשהיעדים העיקריים הם קשר אחורי וחלוץ זרים. גרשון שזכה למחמאות עשוי להמשיך כמגן שמאלי. סלליך יוזמן בקרוב לפגישה בנושא הארכת חוזהו. צפו בתקציר הניצחון

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקווה, בפעם הראשונה העונה השלימו הירוקים שני ניצחונות רצופים. במועדון שיבחו את הצוות המקצועי בעיקר על ההכנה, גם בפן המקצועי וגם בפן המנטלי, שהביאה לניצחון שהבטיח רשמית עונה נוספת בליגת העל.

"רצינו להבטיח רשמית את ההישארות ובעיקר ראינו שיפור במשחק שלנו בכל חלקי הקבוצה. כעת רואים את העבודה של המאמן", אמרו בחיפה. גורמים במועדון המשיכו להתעקש כי פרד רוטן ימשיך בקבוצה בעונה הבאה בהתאם לחוזהו וכבר השבוע הוא צפוי להיפגש לפגישת עבודה עם המנהל הטכני מו אלאך. השניים צפויים לדון בנושא הרכש לקראת העונה הבאה, כאשר המנהל המקצועי מעוניין לשמוע את רוטן לגבי תפקידים ספציפיים שלדעתו צריכים שיפור משמעותי בכדי להחזיר את חיפה לצמרת הליגה.

אלאך עצמו קבע כי מבחינתו ישנם שני יעדים להבאת שחקנים: הראשון הוא בחודש הקרוב כאשר כל הליגות תסתיימנה, והמועד השני יהיה אחרי המונדיאל, אז תנסה חיפה להחתים שחקנים זרים שירשימו במשחקי הנבחרות שלהם. בין השאר אלאך רוצה בתחילה להחתים קשר אחורי זר וחלוץ בכיר ולאחר מכן לבדוק אפשרויות לצירוף שחקנים זרים בחלק האחורי.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעו בחיפה על המשך דרכו של הבלם אטיין ריינן שיהיה אחד הזרים בעונה הבאה. במועדון שיבחו את משחקו של הקפטן רמי גרשון אתמול ובעיקר שמחו שהקהל הירוק שהגיע לפתח תקווה בחר לעודד את השחקן ולא לקלל אותו, כמו שעשה בשבוע שעבר מול הפועל אשקלון. כזכור, גרשון הוסט אתמול לעמדת המגן השמאלי ועצר את מהלכיו של לידור כהן ולא מן הנמנע כי בחיפה ימשיכו בדרך הזאת עד לסיום העונה, ובמידה שיתרשמו, יוסב הבלם למגן שמאלי פותח בעונה הבאה.


גרשון. מצא את ייעודו בצד שמאל של ההגנה? (עדי אבישי)

גם הקשר סינטיהו סלליך הציג שוב משחק מרשים עם מסירה מצוינת לשלומי אזולאי בשער ניצחון ובעוד מספר מהלכים, ובקרוב יוזמנו השחקן ונציגיו לפגישה עם ראשי חיפה לגבי הארכת חוזהו במועדון הירוק. "סלליך הוא אחד השחקנים הטובים שלנו העונה, אם לא הטוב ביותר, ואנחנו מאוד רוצים שיוביל אותנו בשנים הקרובות", אמרו הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי