מתיחות בסכנין: "יש אווירה של סוף עונה וזה חייב להיעצר"

מארון גנטוס
מרון גנטוס | לירון מולדובן

במועדון זועמים על השחקנים אחרי ההפסד לק"ש. גם בנין חטף: "חייב להפסיק עם העקשנות". מקורבים להנהלה תומכים בהחזרת מרקו בלבול. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

זעם גדול בקרב אנשי בני סכנין בעקבות משחק שלישי ללא ניצחון והפסד שני בשלושה משחקים – 2:0 לקריית שמונה. במועדון כועסים גם על המאמן טל בנין וגם על השחקנים. בנין, על פי אנשי סכנין, שגה כאשר בחר לא להחזיר לסגל או אפילו להרכב בלם טבעי כמו עלאא אבו סלאח או סארי פלאח ששוב נותרו מחוץ לסגל וזה כאשר אברהם פאס מורחק.

"ההגנה הייתה מביכה במחצית הראשונה כאשר פעם אחר פעם הגיעו שחקני קריית שמונה לרחבה ובמזל לא ספגנו עוד שערים", אמרו בסכנין והוסיפו: "לא ברור למה המאמן ממשיך עם העקשנות שלו. יש אווירה של סוף עונה וזה חייב להיעצר".

בנוסף, גורמים מקורבים למועדון אף העלו את שמו של מרקו בלבול לקראת העונה הבאה. בלבול שמאוד מוערך בקרב ההנהלה צפוי לסיים את חוזהו כמאמן הנבחרת הצעירה ויש כאלה בסכנין שהיו שמחים לראות אותו חוזר לדוחא. בכל מקרה, בהנהלה יתחילו להכין את העונה הבאה ואחד השחקנים הראשונים עמו תתקיים פגישה הוא הקשר סגס תאמבי. האחרון אמנם לא שותף מול קריית שמונה, אבל מוערך במועדון והמטרה היא שימשיך עונה נוספת.

גם השחקנים לא יצאו נקיים מההפסד, כשבנין עצמו זעם על הגישה של חלק מהם ולא מן הנמנע כי כבר במשחק הבא צפויים שינויים בהרכב הראשון. בנין אמר לאחר ההפסד: "אני לא חושב שיש דבר כזה שאין על מה לשחק. זו העבודה שלנו המאמנים, אנחנו עומדים במטרות שלנו לפרקים, אבל במשחק הזה כלום לא הלך לנו. לא היינו קרובים ובעיקר לא היינו אגרסיביים וקשה לי לקבל את הדברים האלה".


בלבול. יחזור לדוחא? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי