מכבי חיפה תעשה מאמץ לצרף את גיא חיימוב

גיא חיימוב
גיא חיימוב | עדי אבישי

הירוקים מעוניינים לצרף שוער ישראלי בכיר וממתינים להתפתחויות בין השוער לראשי הפועל באר שבע, מהם הוא דורש חוזה ארוך טווח. אלמוג כהן העביר את הדרישות שלו וטרם קיבל הצעה נגדית

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הבטיחה באופן רשמי את הישארותה בליגת העל בשבת האחרונה לאחר הניצחון על מכבי פתח תקווה וכעת מעלים במועדון הילוך לגבי הרכש לקראת העונה הבאה. המנהל הטכני מו אלאך ממשיך במעקב הן בגזרת השחקנים הישראליים והן בגזרת השחקנים הזרים, כאשר המטרה להחתים חלק מהשחקנים כבר בתחילת הקיץ וחלק אחר לאחר המונדיאל.

אלאך עצמו הצהיר לא מזמן בראיון כי המטרה שלו לבצע בין 3-5 שינויים בעונה הבאה ולכן במועדון עוקבים בשלב זה בהתפתחויות בקבוצות השונות ולא ממהרים לפנות רשמית לשחקנים. בין השאר במועדון בודקים אופציה להתחזק בעמדת השוער והמועמד הרצוי הוא שוער הפועל באר שבע, גיא חיימוב.

השוער אומנם חתום על חוזה לעונה הבאה בבירת הנגב, אך חיימוב מעוניין בחוזה חדש וארוך טווח ואם באר שבע לא תציע חוזה כזה, תיכנס חיפה לעניין ותנסה לצרפו. במועדון הירוק סיפרו כי יסכימו לתת לשוער חוזה של מספר שנים, אך זה יהיה תלוי גם במחיר אותו תדרוש באר שבע עבור מכירתו.


גיא חיימוב. יזכה לחוזה ארוך טווח דווקא במכבי חיפה? (דני מרון)

שם נוסף שנמצא על הפרק של הירוקים הוא הקשר אלמוג כהן. האחרון חתום על חוזה לעוד שלוש שנים באינגלשטאט הגרמנית והעביר את דרישותיו הכספיות לירוקים. בין השאר דורש הקשר שכר דומה לזה שמרוויח בגרמניה, משמע סכום של 600 אלף יורו בחוזה לארבע שנים. בנוסף כהן ביקש מענק לאירופה ומענק אליפות. בשלב זה הירוקים אינם מעוניינים לשלם מחירים גבוהים עבור הקשר ואף לא הציעו הצעה נגדית מצדם.

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שני) ליום מנוחה לאחר שאתמול נערך אימון קל בו השתתפו בעיקר השחקנים שלא שיחקו בשבת מול פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי