בן זקן שוקל לפטר את תורג'מן, שמו של יובל נעים עלה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

בעלי אשדוד רוצה לזעזע אחרי ה-1:0 לרעננה, במועדון טוענים כי השחקנים לא נראים מחויבים. התלבטות האם מאמנה לשעבר של אשקלון יוכל לתפקד בצורה ראויה מול האקסית. תורג'מן: "תהיה מלחמה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד נוצחה הערב (שני) 1:0 בנתניה מול הפועל רעננה והסתבכה במאבקי התחתית. ביום ראשון הקרוב היא תפגוש את הפועל אשקלון, שמדורגת מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות פחות ממנה, בידיעה שניצחון ישאיר אותה באופן רשמי בליגה והפסד יסבך אותה עד לרגע האחרון. בן והבה כבש את השער היחיד במשחק (26), רועי שוקרני ספג שני כרטיסים צהובים והורחק בדקה ה-93.


לאחר המשחק טענו גורמים במועדון כי השחקנים לא מחויבים וההשפעה של המאמן עמיר תורג'מן לא מורגשת. הבעלים ג'קי בן זקן שוקל לזעזע ולמנות מאמן חדש כששמו של יובל נעים עלה. הבעיה היא שנעים עדיין מקבל משכורת מאשקלון וקשה להאמין שיוכל לתפקד בצורה ראויה מול הקבוצה בה עבד בשנים האחרונות ואליה התחבר בצורה רגשית. האופציה לצרף איש מקצוע לצדו של תורג'מן נדחתה על הסף, כי המאמן לא יהיה מוכן להנחתה. לפי גורמים במועדון בן זקן יחליט מחר האם למנות מאמן חדש או להמתין עד לאחר המשחק הקריטי מול אשקלון.


תורג'מן המאוכזב אמר בסיום המשחק: "המציאות היא שלא ניצחנו, אך אנחנו עדיין עם ארבע נקודות הפרש מעל אשקלון. לא היינו חדים ולא שיחקנו טוב היום. חטפנו גול ממצב נייח וגם מבחינה התקפית לא היינו טובים. כרגע אין מה לעשות, זה מאוד מאכזב, אבל המשחק הזה כבר נגמר. בשבועות האחרונים היינו הרבה יותר טובים מהיום ורעננה ניצלה את זה. אשקלון תגיע ביום ראשון לאשדוד ואני בטוח שאנחנו נעשה את העבודה".


היכולת הדלה של קבוצתו: "קשה להסביר את זה שנייה אחרי משחק. אני אראה את הווידאו ואנתח. חבל שזה קרה היום כי היינו צריכים לקחת נקודות ולשחק טוב יותר. יש לנו עדיין עבודה לעשות. לא הגענו למשחק היום. אני סומך על הבחורים שלי. היום זה לא היה המשחק הרגיל שלנו ולכן אנחנו נגיע מוכנים ונעשה את העבודה מול הפועל אשקלון. יהיה קשה ותהיה מלחמה, אבל אני בטוח שיהיה בסדר".




אכזבה גדולה באשדוד. איגור פיליפנקה מתוסכל לאחר שריקת הסיום (דני מרון)


יואב ג'ראפי, שוער אשדוד, ירד בזעם לחדר ההלבשה והסביר: "אנחנו מאוד מאוד מאוכזבים כי רצינו להגדיל את הפער, אבל עבר עוד מחזור וזה תלוי בנו. הפער עומד על ארבע נקודות ואני מקווה שנעשה את העבודה בשבוע הבא מול הפועל אשקלון. אנחנו נגיע למלחמת עולם ואני מקווה שהשחקנים יתנו 100%. יש למשחק הזה המון משמעות בשבילנו ואני מקווה מאוד שננצח. אנחנו עדיין למטה בבלאגן ולא הגענו לחוף מבטחים, אבל כמו שאמרתי כבר – זה תלוי רק בנו".


מנחם קורצקי המאושר סיכם: "אני חושב שאנחנו יכולים ושואפים לשחק טוב יותר. השגנו את הנקודות ואנחנו מתקדמים בטבלה. יש לנו עוד מטרות ואנחנו יודעים לאן אנחנו רוצים להגיע. המטרה היא כמה שיותר גבוה והכי הרבה נקודות שאפשר. מבחינתי עשינו חצי עונה מדהימה, זה מעל המצופה. נשארנו בליגה ארבעה מחזורים לסיום העונה ומגיע שאפו גדול לשחקנים, לצוות ולכל מי שנמצא פה. מגמדים את ההישג שלי, אבל אני גאה בבחורים.. אשדוד? כשקבוצה לחוצה הדברים הולכים לה הרבה יותר קשה. זה מוכר לי היטב ואני מאחל לכל הקבוצות בהצלחה במאבק".


איך הוא מדרבן את שחקניו: "לא קשה לי לדרבן את השחקנים, נודע לנו יום לפני שנשארנו סופית בליגה וכמובן שיש ירידת מתח. אני דורש מהשחקנים לחשוב קדימה. גם מבחינת פרנסה, הם יודעים שהם צריכים להגיע ל-40 נקודות. אנחנו ניתן הכל בכל משחק וננסה לעשות את המקסימום עד לסיום העונה בשביל לסיים הכי גבוה שאנחנו יכולים".



חצי עונה מדהימה. מנחם קורצקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי