עמיר תורג'מן פוטר ממ.ס אשדוד, יוסי מזרחי יחליפו

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

ג'קי בן זקן בחר לזעזע ואת הקבוצה ידריך בקרב הקריטי מול אשקלון המאמן הוותיק, ששימש כמנהל האקדמיה של המועדון. בלסינג אלקה הצטרף לרשימת הפצועים וספק אם ישוב העונה

(גודל טקסט)

זעזוע במועדון ספורט אשדוד. יממה לאחר ההפסד 1:0 להפועל רעננה ולקראת המשחק הקריטי מול הפועל אשקלון ביום ראשון, החליט הספונסר הראשי ג'קי בן זקן לפטר את עמיר תורג'מן וצוותו ובמחזורי הסיום יעמוד על הקווים המאמן הוותיק יוסי מזרחי, ששימש העונה כמנהל האקדמיה באשדוד.

כידוע, ניצחון של מ.ס אשדוד בתחילת השבוע הבא יבטיח לה הישארות על חשבון שכנתה. יחד עם זאת, במועדון חוששים מתוצאה שלילית שתוביל בסופו של דבר לירידה ועל כן הוחלט הערב לזעזע. מזרחי בן ה-65 לא אימן מאז שעזב את הפועל ירושלים בנובמבר 2016. לפני שעה קלה צלצל ג'קי בן זקן ליוסי מזרחי והבהיר לו כי מדובר בצו 8 ושעליו לבוא להציל את הקבוצה. מזרחי העצמו השיב כי יעשה זאת רק עד סוף העונה: "אני קשור לאשדוד ואבוא לעזור", אמר, אולם ביקש שתורג'מן יאמן גם נגד אשקלון. ג'קי בן זקן היה נחרץ והבהיר לו כי הוא יאמן.

"הגענו להחלטה על סיום ההתקשרות והחל ממחר מאמן הקבוצה יהיה יוסי מזרחי. אנו מבקשים להודות לעמיר וצוותו על עבודתם במועדון ומצרים על הנסיבות שלא הותירו לנו ברירה אלא לזעזע את המערכת", נמסר מהמועדון.


מזרחי. חוזר לעמוד על הקווים במחזורי הסיום (עדי אבישי)

תורג'מן עצמו אמר לאחר ההפסד אמש לרעננה, כמובן לפני שידע שיהיה זה משחקו האחרון בקבוצה: "לא הסתבכנו, נשארנו באותו מצב. אני מאוכזב בעיקר מהדרך שלא הייתה טובה. זה חבל ומאכזב ואנחנו עם הפנים למשחק נגד אשקלון כדי לסיים את הסיפור ולהישאר בליגה. יש לחץ וצריך לדעת להתגבר. אני סומך על השחקנים שלי, אבל זה מעצבן וחבל. שחקן שעולה על הדשא צריך לתת הכל ולא רק במשחקי גרבג' טיים. נגיע מוכנים וארבע נקודות יתרון מצריכות ניצחון של אשדוד כדי להישאר בליגה. עובר לי תסריט אחד בלבד בראש וזה לנצח את אשקלון ולהמשיך בליגת העל".

החלוץ בלסינג אלקה נוסף לרשימת הפצועים לאחר מתיחה בשריר הירך האחורי והוא לא ישחק בוודאות בשני המשחקים הקרובים. הניגרי מצטרף אל גדי קינדה, יובל יעקובוביץ', משה אוחיון ודן ביטון שלא יהיו בסגל במשחקי ההכרעה.


אלקה. נוסף לרשימה הפצועים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי