אוהדי סכנין מתכננים לרכוש כרטיסים לגמר הגביע

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

אוהדים של הקבוצה מנסים להתאגד יחד ובדקו את מחירי הכרטיסים בכדי לבוא ולעודד את היריבה של בית"ר. קנדיל וחטאב ייעדרו מול רעננה בגלל צהובים, חלאיילה עשוי לחזור להרכב

(גודל טקסט)

 בני סכנין אומנם נמצאת בפלייאוף התחתון והודחה בשלב מוקדם של גביע המדינה, אבל לאוהדים כנראה יותר חשוב שיריבתם השנואה לא תצליח. לאחרונה בדקו חלק מאוהדי סכנין את האפשרות לרכוש כרטיסים לגמר גביע המדינה ליציע הפועל חיפה. אותם אוהדים מעוניינים לעודד את האדומים מהכרמל מול היריבה המושבעת מהבירה.

הקבוצה עצמה חזרה אתמול לאימונים לאחר ההפסד להפועל קריית שמונה. המאמן טל בנין שהביע את כעסו לאחר ההפסד בעיקר בגלל הגישה של השחקנים, החליט להראות לשחקנים אתמול את קטעים מהמחצית הראשונה. "עשינו המון טעויות שנבעו גם מההרכב שפתח במשחק", אמר אחד משחקני הקבוצה.

בסכנין יקבלו בחזרה את הבלם אברהם פאס והחלוץ יובל אבידור שסיימו עונש הרחקה, אך יחסרו את השוער מחמוד קנדיל והמגן עוביידה חטאב שייעדרו בגלל צהובים. השוער המחליף מתן עמבר צפוי לקבל הזדמנות. וונדרסון הברזילאי צפוי להחליף את חטאב בעמדת המגן השמאלי ופאס יחזור למרכז ההגנה לצדו של מארון גנטוס. גם הקפטן חאלד חלאיילה שאיבד את מקומו בהרכב עשוי לחזור ל-11.


אוהדי סכנין. יגיעו לגמר הגביע? (מאור אלקסלסי)אוהדי סכנין. יגיעו לגמר הגביע? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי