הפסד לרעננה עשוי לערער את מעמדו של טל בנין

טל בנין
טל בנין | מאור אלקסלסי

בבני סכנין לא אוהבים את רצף ההפסדים לאחרונה ומצפים לראות שינוי ביכולת כבר במשחק הקרוב (שבת, 20:00). שמו של אנס דאבור מבני לוד עלה כאופציה לחיזוק

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל רעננה (שבת, 20:00). למרות ששתי הקבוצות כבר הבטיחו את הישארותן, בסכנין מדברים על חשיבות רבה לקראת המשחק וזאת לאור התוצאות הרעות במשחקים האחרונים. הקבוצה הפסידה בשניים משלושת המשחקים האחרונים ובמועדון הביעו כעס רב כלפי הגישה של השחקנים.

גם המאמן טל בנין זעם על היכולת לאחר ההפסד האחרון מול הפועל קריית שמונה ואף הצהיר כי מבחינתו זה סימן לשינויים בעונה הבאה. בסכנין היו אף כאלה שציינו כי סיום לא טוב של העונה והפסד מול רעננה יכול לגרום להנהלת הקבוצה לעשות חישוב מסלול מחדש בנושא המאמן.

בינתיים ממשיך בנין בהכנות למשחק ממנו ייעדרו השוער מחמוד קנדיל והמגן עוביידה חטאב בגלל צהובים. מאידך החלוץ יובל אבידור והבלם אברהם פאס חוזרים מהרחקה. האחרון הפתיע אתמול את אנשי הצוות המקצועי כאשר התלונן על כאבים ונעדר מרוב האימון. בסכנין מאמינים כי הבלם הספרדי יחזור להתאמן ויפתח. אם פאס לא יהיה בסגל, סגס תאמבי צפוי לפתוח לצדו של מרון גנטוס במרכז ההגנה. וונדרסון ימשיך בעמדת המגן השמאלי ואילו אבידור יחזור לקישור על חשבונו של איהאב גנאים.

בסכנין חושבים כבר על העונה הבאה ואחד השמות שעלו הוא קשר בני לוד אנס דאבור. האחרון היה מבוקש בסכנין כבר בינואר, אבל בלוד סירבו לשחררו אך לאחר שהשחקן עזר לקבוצה לשרוד בליגה הוא מעוניין לחזור לליגת העל ועשוי לקבל את האישור.

טל בנין. מעמדו עשוי להתערער (מאור אלקסלסי)
טל בנין. מעמדו עשוי להתערער (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי