טוויזר: למכבי פ"ת יש את סלומון ולנו את קניקובסקי

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | אריאל שלום

בהפועל עכו מקווים להמשיך את הדרמה של ההישרדות גם לאחר המשחק מול המלאבסים (שבת, 17:45, פריצות בספורט4). אז'ובל בספק, התלבטות לגבי מחליפו של פרחאת

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

אחרי שלא הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים ואחרי שחולקו משכורות חודש מרץ, הפועל עכו ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה (שבת, 17:45, פריצות בספורט4) כאשר במועדון מקווים כי הקבוצה תשמור על סיכויי ההישרדות גם לאחר המחזור הקרוב.

מבחינה מקצועית הקבוצה תחסר את המגן עבדי פרחאת בגלל צהובים ולא מן הנמנע כי גל שיש יעבור לעמדת המגן ואילו לוטם זינו יחזור להרכב לעמדת הבלם. החלוץ בן אז'ובל שנפצע במשחק האחרון עדיין מרגיש כאבים בשריר הירך האחורי ונמצא בספק למשחק. אם אז'ובל לא יוכל לקחת חלק במשחק, דודו ביטון צפוי להחליפו.

המאמן איציק טוויזר אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים טוב ומשיגים תוצאות טובות בחודש האחרון. כל מערכי הקבוצה מתפקדים לשביעות רצוני. השחקנים מאד רעבים. הם מתאמנים בצורה נהדרת וכבר מחכים לעלות לכר הדשא בשבת. יש לנו הרבה עוד מה להוכיח ולהראות. אני לא חושב שלמכבי פתח תקוה יש שחקנים טובים יותר ממה שיש לנו".


היכולת של היריבה
: "להם יש את סולומון ולנו את קניקובסקי, שהוא מכונה. יהיה קרב מעניין בין שני שחקנים אולי הכי מוכשרים בארץ והעתיד של הכדורגל הישראלי. נעלה בהרכב חזק ואגרסיבי ואני מאמין ובטוח שנשאיר את הנקודות בבית".

גבי קניקובסקי. כמו מנור סולומון (אריאל שלום)
גבי קניקובסקי. כמו מנור סולומון (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי