יואב כץ: רוב השחקנים יישארו בעונה הבאה, אפילו כולם

גילי ורמוט, ניר קלינגר, יואב כץ
גילי ורמוט, ניר קלינגר, יואב כץ | ספורט1

בעלי הפועל חיפה התייחס למו"מ: "רוצים שהשחקנים יהיו בפוקוס, אבל גם להבטיח שנהיה חזקים בעונה הבאה". קלינגר לקראת מכבי ת"א (ראשון, ספורט1): "אם נשחק כמו במחצית השנייה מול בית"ר, אני אופטימי"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים שהשלים משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, הפועל חיפה מתכוננת לקראת המשחק ביום ראשון (21:00, שידור ישיר בספורט1) מול מכבי תל אביב אותה ניצחה 1:2 בפתיחת הפלייאוף. הקבוצה קיימה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה נכחו הבעלים יואב כץ, המאמן ניר קלינגר ושחקן הקבוצה גילי ורמוט.

כץ, שאחת הסיבות שנחת בישראל הייתה ניהול מו"מ עם מספר שחקנים לגבי העונה הבאה, התייחס לסוגיה: "רוצים שהשחקנים יהיו בפוקוס בכל המשחקים, ומצד שני רוצים להבטיח שתהיה קבוצה חזקה בעונה הבאה. התחלנו לדבר בדיסקרטיות לפני כמה שבועות, אבל צריכים להיות מרוכזים בשאר המשחקים. אני חושב שרובם או אפילו כולם יישארו בקבוצה".

המשחק מול מכבי תל אביב: "החלק המקצועי זאת החלטה של המאמן".

אם היו פניות מקבוצות אחרות לגבי שחקנים: "אני לא יודע כלום לגבי זה שקבוצות פנו והיו דיבורים לגבי שחקן מסוים".


כץ, קלינגר ו-ורמוט במסיבת העיתונאים (ספורט1)

גמר גביע המדינה: " כמעט כל הכרטיסים נמכרו לגמר הגביע. הקהל שלנו מתעורר מחדש ואנחנו מכבדים את שחקני עבר".


גם קלינגר התייחס לסגל הקבוצה בעונה הבאה: "המטרה שלנו היא להשאיר את כל הזרים מהעונה. אנחנו לא מחפשים זרים ואנחנו מתעסקים רק בעונה הנוכחית. כאשר נדע מי נשאר ומי לא, נתייחס. כל פעם יש ספין כזה או אחר ומה שאנחנו לא אוהבים שעושים לנו, לא נעשה לאחרים"


היעדרויות לקראת מכבי תל אביב:
" מנסים להכשיר את גנסארי, אבל לא נסכן אותו. נדע לקראת שבת מה מצבו. הצהובים של תורג'מן? אנחנו לא מהיום בכדורגל ונדע לעשות חישובים. יש לנו משחק ליגה חשוב. אני חושב שנשלוט בשחקנים שלנו ולא שיהיו תלויים בצהובים של שחקן זה או אחר".

ההפסד לבית"ר ירושלים: "התוצאה מול בית"ר מאכזבת, אבל היכולת לא הייתה מאכזבת ואם נמשיך לשחק כמו במחצית השנייה, אני אופטימי. זה משחק קשה מול יריבה טובה".

מועמדותו לאימון הנבחרת: "צר לי, אבל אני לא מתכוון להתעסק בזה. כל תפקידי הצנוע הוא לטפל בענייני הפועל חיפה ומטרותיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי