טובים השניים: וואקמה ושהר חזרו בדיוק לרגעי ההכרעה

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

טופ 10, מד כוח השחקן החם בליגה. הפועל ב"ש מצאה את הצמד הדינמי שלה ברגע הנכון ואולי הגיעה הזמן שתפסיק לחשוב על רכש. וגם: הכוכב הנשכח של טביב שוב מבוקש, סבע וערן לוי מאבדים ריכוז ומה עובר על קלאודמיר?

(גודל טקסט)

1. דיא סבע, מכבי נתניה


מה עשה במחזור החולף: לא היה מפוקס כמו כל הקבוצה שלו בתבוסה לבאר שבע. גם זה קורה. הבעיה היא שהראש של סבע מתרחק יותר ויותר ממכבי נתניה בשבועות האחרונים. מומנטום: משחק שלישי ברציפות ללא שער, אבל כרגע לא נראה שיש מישהו שיכול לסכן אותו. אם באנגליה שחקן העונה מגיע לא מהאלופה, למה לא כאן?

מיקום במחזור שעבר: 1.

2. חנן ממן, הפועל באר שבע

מה עשה במחזור החולף: גול של קור רוח שעשה 0:2 קריטי וקצת השכיח הופעה בינונית. אבל ב"ש שלחה מסר וממן הוכיח שהוא שובר שוויון במאבק האליפות. מומנטום: שער שישי בבאר שבע, עונה של עשרה שערים והמון בגרות בדרך לאליפות ראשונה בהיסטוריה.

מיקום במחזור שעבר: 3.

3. יקוב סילבסטר, בית"ר ירושלים

מה עשה במחזור החולף: היה רחוק מהיכולת המוכרת, בית"ר הסתדרה בלעדיו מול הפועל חיפה עם עוד מטען של אופי. מומנטום: הסלובקי שהפך לחלוץ הבכיר של טביב ממשיך להיות מסוכן וחמשת השערים שלו יסדרו לו חוזה לעונה הבאה ולא משנה איך זו תסתיים.


מיקום במחזור שעבר: 2.


4. בן שהר, הפועל באר שבע

מה עשה במחזור החולף: צמד וסחיטת פנדל במשחק הכי טוב של האלופה העונה בתוספת שני שערים שנפסלו ושלל החמצות. עם קצת ריכוז גם היה משלים משחק בלתי נשכח. מומנטום: 10 שערים (ארבעה פחות מהעונה שעברה), שלושה במאני טיים של העונה. אז למרות החמצות גדולות, פציעות, תחרות ושמועות על חלוצים שיגיעו בקיץ, התרומה שלו לתואר השלישי שבדרך נהדרת. שהר הוא החלוץ הכי טוב של ב"ש, החלוץ הישראלי הכי טוב בליגת העל ולפני שרצים להביא לו על הראש את שכטר או תורג'מן, מישהו בב"ש צריך להיזכר גם במי שכבר נמצא ולא לחשוב רק על חיזוק.


מיקום במחזור שעבר: כניסה חדשה-ישנה.


5. קלאודמיר פריירה, בית"ר ירושלים


מה עשה במחזור החולף: לא היה מדויק בכדורים החופשיים והוחלף אחרי שעה בדוד קלטינס. בלעדיו, בית"ר גירדה ניצחון בסמי עופר ושמרה על עצמה שבוע נוסף בחיים. מומנטום: מלך השערים של בית"ר הוא על תקן המנהיג השקט או אם תרצו סוג של "רוצח שקט", אבל קשה שלא להרגיש בירידה. בחמשת המשחקים הבאים בית"ר תצטרך אותו יותר חד.

מיקום במחזור שעבר: 5.


6. אלון תורג'מן, הפועל חיפה

מה עשה במחזור החולף: ניסה לסכן, אבל לא היה מדויק מספיק וספר עוד משחק בלי שהרשת שממול זזה. מומנטום: 11 שערים בליגה, 15 בכל המסגרות ועונה נהדרת. את השערים החשובים ביותר הוא שומר ל-9 במאי?

מיקום במחזור שעבר: 4.

7. טוני וואקמה, הפועל באר שבע

מה עשה במחזור החולף: הגיע לפלייאוף חזרה וכשוואקמה טוב, באר שבע דוהרת. צמד שאחד מהם שער שהזכיר את וואקמה המוכר בניצחון המוחץ בנתניה. מומנטום: למרות לא מעט דקות בחוץ, פציעה טורדנית בקרסול ורגעים פחות טובות לגנגרל הניגרי כבר תשעה שערים העונה. בב"ש רק רוצים להצהיר: "הוא חזר".


מיקום בשבוע שעבר: כניסה חדשה-ישנה.


8. ערן לוי, מכבי נתניה


מה עשה במחזור החולף: איבד את זה כמו כל הקבוצה שלו במחצית השניה מול באר שבע וכשהוא עצבני זה ממש לא מתחבר. מומנטום: תשעה שערים, מלך הבישולים ועונה יוצאת מהכלל גם אם לפעמים בורח לו הפיוז.

מיקום במחזור שעבר: 6.

9. איתי שכטר, בית"ר ירושלים

מה עשה במחזור החולף: שוב נכנס כמחליף וסיפק החמצה שלא מתאימה לא ב-0:1 בסמי עופר. הישיבה על הספסל עלתה לו בפוקוס? מומנטום: יישאר או לא? הסאגה החמה בבירה ממשיכה, אך את העונה הנהדרת של שכטר אי אפשר יהיה למחוק.

מיקום בשבוע שעבר: 7.

10. חן עזרא, בית"ר ירושלים

מה עשה במחזור החולף: עוד שער סופר חשוב לירושלמים שלא מרימים ידיים והרבה בזכות עזרא בתקופה האחרונה. מומנטום: שבוע שני ברציפות שהוא כובש, שישה שערים העונה ומבצעים שמוכיחים כמה פוטנציאל יש בו. פתאום, השחקן הנשכח של טביב חוזר גם הוא למדור המלפפונים.


מיקום בשבוע שעבר: כניסה חדשה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי